Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Provozovatelé eshopů se každý den perou o své zákazníky. Jak získat co nejlevněji nového zákazníka, jak úsporně a efektivně pracovat s těmi stávajícími – to jsou otázky, které si musíte klást, jestliže chcete uspět. Mezi nimi je také jedna, týkající se onoho magického rozložení investice mezi jednotlivé online marketingové kanály. Což může být, především u omezených rozpočtů, pořádný oříšek. A právě s ním vám pomůžeme.
Volba nejvhodnějších kanálů je výsledkem řady analýz, ze kterých sestavíme online marketingovou strategii. V potaz bereme nejen cílovou skupinu, rozpočet, ale i fázi, ve které svůj business máte. Konečné rozdělení zdrojů se tak podnik od podniku liší. V čem tyto strategie ale často bývají stejné, je direct mailing – kanál, který v poslední době zaznamenává největší růst podílu na koláči tržeb.
Úspěšnost eshopů vnímáme jako základ pro růst klientů i naší firmy. Proto provozovatelé eshopů mají k ruce náš šestičlenný tým online marketérů. Je určený k tomu, aby ruku v ruce s klientem pracoval na maximalizaci efektivity příslušného eshopu. Ve chvíli, kdy jsme začali vnímat zásadní vliv emailingu na upselling v eshopu, připravili jsme pro provozovatele eshopů systém CentralNews. Ten má většinu funkcí budovaných právě za účelem podpory eshopů. Co konkrétně?
Cílený emailing je pro nás alfa omegou. Každému zákazníkovi na začátku spolupráce v mailingu vždy podrobně vysvětlíme, jaký je rozdíl v cíleném mailingu a rozesílání spamu. Přičemž my samozřejmě řešíme výhradně první variantu. Následně jeden z našich marketérů (nebo klient sám) provede tři kroky.
Inzerce | Chci tu být také
Připravíme filtry odběratelů dle dostupných informací jako například dle toho, co zákazník nakupuje, kdy nakupuje, za jakou cenu nakupuje, jaké značky obvykle nakupuje atd. CentralNews má na tvorbu filtrů připravené funkce, které uživateli maximálně usnadní práci.
Jakmile máme nastaveny základní filtry, připravíme filtry dle statistik úspěšnosti prodeje v eshopu, rentability kategorií, ziskovosti nákupů a také dle následných reakcí na odesílané newslettery. Další možností je filtrování příjemců dle přijetí emailu, dle otevření, dle kliknutí na odkaz apod. CentralNews zde plní kromě role systému pro emailing také roli nástroje na vyhodnocení. Přehledně předkládá data důležitá z pohledu ekonomiky eshopu.
Zvolíme strategii email marketingu a nastavíme co nejvíce automatizovaných procesů, kterými CentralNews šetří čas a postará se o velkou část mailingu sám.
Aktuálně efektivní se nám jeví emailing s četností emailů 2 x až 3 x za měsíc. Je patrné, že na začátku či na konci měsíce jsou účinné newslettery – informační emaily, které zákazníka informují o novinkách, možnostech, doporučeních atd. CentralNews zde poskytuje šablony pro snadnou tvorbu newsletterů i s přehlednými statistikami s možností dalšího využití, čímž si výrazně usnadníte práci.
Následně, v půli měsíce, kdy je ve většině tuzemských firem obvyklý výplatní termín, je pravý čas, kdy provozovatelé eshopů rozesílají Shoplettery – tedy čistě komerční emaily s maximálním tahem na branku. Zde není na co čekat, lidé v tomto období na internetu nakupují a my jejich motivaci k nákupům zásadně podpoříme prostřednictvím shopletterů. CentralNews se stal prvním systémem v ČR, který se tvorbu speciálních shopletterů zabývá a přináší provozovatelům vysoký komfort a efekt u realizace komerčních emailových kampaní.
U newsletterů i shopletterů nezůstávejte u jednoho poslaného emailu – navažte na ně dalšími, již automatizovanými newslettery, tzv. Autoemaily. Dle zákazníkovy činnosti se automaticky generuje druhý email, co představuje reakci na akci, kterou zákazník udělal. Akce, na které pomocí Autoemailů reagujeme, jsou v CentralNews předdefinované, a tedy uživatelsky snadno nastavitelné. Nebo tyto akce řešíme individuálně, dle specifických potřeb klientů.
Existuje mnoho způsobů, jak plánovat email kampaně. My si nejčastěji lámeme hlavu upsellingem, který má za cíl navázat na předchozí zájem či předchozí nákupy v eshopu. Postupujeme zde zpravidla ze dvou směrů.
Prodejce kol ví, po jaké době se má zákazníkovi vygenerovat zpráva s doporučením na záruční servis. Stejně tak prodejce dětského zboží ví, že pokud zákazník nakoupil autosedačku pro děti do 2 let, bude na jaře vhodná doba pro prodej sedačky na kolo. Nebo následující rok doporučení na zakoupení nové sedačky zvyšující bezpečnost dítěte s ohledem na jeho vývoj a věk.
Podaří-li se vhodně tyto profesní zkušenosti z jednotlivých oborů převést do praxe, máme v upsellingu vyhráno. Zde platí – čím větší a relevantnější zkušenosti z oboru, tím větší úspěšnost upsellingu. Nejlepších výsledků zde dosahujeme v případě úzké spolupráce mezi provozovatelem eshopu a námi, kdy na naší straně vzniká převedení zákazníkových profesních zkušeností do praxe v email marketingu.
CentralNews poskytuje statistická data, mimo jiné o tom, kolik objednávek bylo uskutečněno v jednotlivých kategoriích v eshopu a jaká byla celková hodnota těchto objednávek. Dle zájmu zákazníků a ziskovosti prodávaného zboží se samozřejmě cílí emailing nejlépe.
Efektivně se nám projevuje také rozdělení kampaně dle hodnoty objednávek zákazníků. V takovém případě si vyhodnotíme, kolik zákazníků nakupuje v nastavených cenových hladinách, například od 1 do 3 tisíc, či od 3 do 7 tisíc a která cenová hladina přináší největší ekonomický efekt. Podle toho zákazníkům předkládáme v shopletterech takové produkty, u kterých je předpoklad, že cena těchto produktů odpovídá zákazníkovým finančním možnostem.
Současný vliv email marketingu na úspěšnost eshopů nás přiměl rozšířit společnost o samostatný tým specialistů vyvíjejících CentralNews, která je pomocí API otevřená libovolným systémům a kterémukoliv provozovateli eshopů i dalším online projektům. Klientům předáváme kromě systému také know how, jak pozitivně ovlivnit prodej v eshopu pomocí inovativního přístupu k mailingu, a to motivuje k tvorbě nových trendů.
V čem systém CentralNews eshopům pomáhá zvýšit tržby?
Centra News je český nástroj na rozesílání emailů, který je vhodný pro všechny typy online propagace. Autorem je společnost IT STUDIO s.r.o z Brna, která se věnuje vývoji aplikací, tvorbě webových stránek a eshopů a současně pomáhá začínajícím podnikatelům i stabilním hráčům na trhu rozvíjet jejich business skrze online marketing.
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |