Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Umělá inteligence je buzzword, který používá mnoho firem proto, aby zatraktivnilo svůj marketing, oslovilo nezkušené zákazníky a zaujalo investory. Reálná praxe s umělou inteligencí ale zdaleka není bohatá, jak může vypadat. Důvodem je i velikost českého trhu.
Martin Štrbák pracuje ve společnosti Persoo, která pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jeho obchodní výkonnosti. Martinova přezdívka je „firemní skeptik“. V našem rozhovoru mluvil o tom, jak mohou české firmy reálně pracovat s umělou inteligencí, strojovým učením a dalšími technologii.
Vysvětlil nám také, co ty pojmy vlastně znamenají a kdy byste se o ně jako majitelé firmy měli v rámci tvorby e-shopu začít zajímat.
Rozhovor je k dostání i v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 roky