Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Vsadíme se, že jste zvědaví, kam se bude letos ubírat odvětví tvorby log! Dali jsme dohromady krátký, ale poměrně zajímavý přehled relevantních logo trendů pro rok 2020. Je tu vzrušující výlet do budoucnosti! Jdete do toho s námi?
Zjednodušení bylo považováno za obyčejný trend, ze kterého se ale stala celá filozofie. Je nad slunce jasné, že tento umělecký přístup tu s námi nějakou dobu vydrží. Čistá kompozice dělá logo všestrannější a praktičtější. Výsledkem je, že minimalistický design zůstává perfektně čitelný napříč všemi druhy pozadí, dokonce i na těch nejzapeklitějších. Povšimněte si, jak se velké značky pomalu přibližují k náruči minimalismu, kde není prostor pro přebytečná slova, čáry nebo barvy. Jde rozhodně o znamení, že zjednodušení je v designu loga trendem číslo 1 – a to s velkou rezervou.
Inzerce | Chci tu být také
Je dost pravděpodobné, že už začínáte mít dost nepružných geometrických tvarů, jako jsou čtverce nebo obdélníky. Designeři se začnou posouvat směrem k úhlové geometrii a jemným kruhům, oválným kruhům, elipsám a podobným formám. Pokud vám jsou blízké mozaiky, můžete hledat inspiraci v experimentech stylu „low poly“.
S každým novým rokem je stále těžší vytvářet poutavá textová loga. Typografie naštěstí nabízí obrovské hřiště pro experimentování. Hledání neobvyklých způsobů kresby známých písmen a čísel vyžaduje velkou představivost, ale ten výsledek za to rozhodně stojí. Vdechněte do zatuchlých fontů nový život nebo přijďte s naprosto novým typografickým řešením. Ať tak či onak, je jasné, že se vydáte na vzrušující kreativní cestu!
Na gradientech je jedinečné to, že jdou velmi dobře ruku v ruce s téměř každým trendem. Podle nás síla gradientů začne pomalu mizet. Nicméně pro rok 2020 budou stále na výsluní. Připravte se tak na fascinující neonové odstíny na minimalistických designech.
Pokud nemáte loga s velkým množstvím bílých míst příliš v lásce, následující trend vás určitě potěší. Odborníci se shodují na tom, že přecpaná loga budou jedním z hlavních prvků na designové scéně roku 2020. Trik je v tom, že hojnost prvků vyjadřuje pocity bezpečí a spolehlivosti. To platí obzvláště u geometrických emblémů. Pokud chcete s cílovým publikem navázat důvěru, víte, co máte dělat!
Chaotické uspořádání je dalším odvážným trendem, který jde proti proudu konvenčních norem. Pokud chcete ukázat inovativní osobitost vaší společnosti, nebojte se přidat do vašeho loga trochu toho chaosu. Překvapte své publikum neočekávanými grafickými řešeními! Ale nepřehánějte to, mohli byste jinak riskovat to, že se z vašeho designu stane nečitelný binec.
Jedním z nejlepších způsobů, jak přitáhnout pozornost vašich zákazníků ke konkrétní části vašeho loga, je ho zvýraznit. V roce 2020 místo saturovaných odstínů zkuste použít jiné techniky, které pomohou vybrané slovo nebo grafiku odlišit. Můžete například různě měnit velikosti, kreslit silnějšími čarami, přidat stín apod. Zvýraznění se obzvláště hodí k textovým logům, které jsou tak díky tomu čistší a vizuálně vyrovnanější.
Moderní designeři věnují velké úsilí znovuobjevování textových log. Co si myslíte o písmenech skládajících se z geometrických obrazců nebo jejich částí? Tato originální technika již nějakou dobu nabývá na síle. Naší radou je zkombinovat geometrická písmena s gradienty a zvýrazněním.
Globální designová komunita se sice ubírá směrem k zjednodušování, ale detailní emblémy nás rozhodně jen tak neopustí. Letos emblémy ztratí trochu na své složitosti a sofistikovanosti, aby se mohli stát trochu stručnějšími v očích pozorovatele. Tato změna má za cíl udělat emblémy trochu vzdušnější a čitelnější. Pokud hledáte způsob, jak u své značky ukázat náklonnost k tradicím, úhledný emblém vám jistě přijde vhod.
Poslední designová technika na našem seznamu má své kořeny v trendu ztracených fragmentů. Při ničení textu necháváte vaše logo záměrně nedokončené. Pro dosažení požadovaného vizuálního efektu můžete použít blednoucí čáry, částečně viditelné tvary apod. U ničení textu jde hlavně o náznaky a odhady. Při sledování nedokončeného díla má divák nutkání sám v mysli doplnit chybějící části. Tato geniální metoda funguje jako magnet, který podněcuje představivost publika a nutí ho si vaše logo zapamatovat.
Tohle byl pohled Logasteru na největší logo trendy roku 2020. Doufáme, že vám náš průzkum dopomůže k vytvoření ohromujícího loga pro vaši značku!
Toto je komerční sdělení. Redakce za něj nezodpovídá.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Předevčírem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |