Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Radek Hrachovec je odborník na retenční marketing. V posledních dvou letech přichází největší zájem o jeho obor z e-commerce. Většina e-shopů ale nechápe, co si pod pojmy jako „retence“ nebo „věrnostní program“ představit. V tomto videu jim to vysvětlíme.
„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky,“ říká Radek, který se retenčnímu marketingu věnuje od roku 1998 a řadí se mezi největší experty na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě.
Už ve svých 23 letech byl zodpovědný za start věrnostního programu Baťa klub a následujících 11 let se o něj osobně staral. Od roku 2010 jako nezávislý konzultant nasbíral zkušenosti na dvou desítkách projektů jako Blažek klub, Karta Ambiente, Medusacard nebo GOPASS.
„My hrozně podceňujeme hospitality. Tu péči a starost. Jako bychom se tím nechtěli zabývat. Jiné národy to v sobě mají mnohem víc. My budujeme, řešíme… Jsme tak trochu národ techniků. V retenci to ale není jenom o zlepšování produktů, ale o schopnosti dát vědět zákazníkům, že nám na nich záleží,“ vysvětluje v rozhovoru, jak funguje retenční marketing, a dodává: „Nebudovat věrnostní program znamená kašlat na svoje zákazníky.“
Inzerce | Chci tu být také
Jeho hlavní poselství celého rozhovoru je jednoduché: „Polovinu času věnujte lidem, kterým jste už prodali.“ Sami ale určitě víte, jak málo firem se jím řídí, ačkoliv by jim to mohlo přinést překvapivé výsledky.
Radek Hrachovec:
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny