Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Juraj Harkabuzík mění to, jak české a slovenské e-shopy přistupují k zákaznické podpoře. Ta je klíčová pro všechny firmy, pokud chtějí budovat se zákazníky pevné vztahy. Když to nezvládají, mohou ji celou nebo její část outsourcovat na CustomerHero. V podcastech najdete tipy, jak být zákazníkům po ruce.
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Kdy dává outsourcing v podnikání smysl a kdy je lepší řešit věci interně? Osobní pohled Juraje Harkabuzíka z CustomerHero.cz.
Před 1 rokem
Víte, co se skutečně odehrává na vaší zákaznické podpoře, jak reaguje, řeší krizové situace, nepříjemné dotazy nebo zda umí prodat něco navíc?
Před 1 rokem
E-shopy často prodělávají peníze na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly. Vyplývá to ze zkušeností služby CustomerHero.
Před 2 roky
Přípravy na vánoční sezónu v e-commerce vrcholí. E-shopy musí zařídit vše pro to, aby ve dnech největšího nárůstu objednávek zvládly své zákazníky obsloužit.
Před 2 roky
Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka e-shopy nad zákaznckou podporou přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku.
Před 2 roky
Jak najít zaměstnance na zákaznickou podporu? Podívejte se, co pomáhá Juraji Harkabuzíkovi z CustomerHero.cz.
Před 3 roky
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 3 roky
Ačkoliv je v době vydání tohoto rozhovoru teprve září, už nyní je nutné připravovat váš e-shop na Vánoce. Více poradí Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz.
Před 3 roky
Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.
Před 3 roky
Jak probíhá v praxi? Jak na něj e-shop připravit a jak změnu provést co nejrychleji? Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz popisuje proces outsourcingu customer care.
Před 4 roky
Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.
Před 4 roky
Vytvořte vašemu e-shopu kvalitní zákaznickou podporu. Poslechněte si, jak nad podporou přemýšlet, co všechno pro ni zařídit a jak maximalizovat její kvalitu.
Před 4 roky
Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.
Před 4 roky
Customer support e-shopů je velmi podceňovaný. Poslechněte si, jak se zlepšuje zákaznická podpora v e-shopu s regály a jak ji můžete zlepšit i vy.
Před 4 roky
Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.
Před 5 roky
Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.
Před 5 roky