Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Konec roku 2017 se nezastavitelně blíží a stejně jako každý rok i letos se naskýtá příležitost rekapitulovat. Rozhodl jsem toho využít a společně s vybranými hosty vás inspirovat jejich úspěchy i neúspěchy uplynulého roku a nechat vás nahlédnout do zákulisí jejich podnikání.
Prvním hostem série těchto bilančních rozhovorů je Peter Hajduček. Náš dubnový rozhovor, ve kterém jsme probírali začátky e-shopu Footshop, efektivitu e-shopařů, ale třeba i pořádání eventů přímo na firemních prodejnách, se vám velmi líbil a řadí se mezi nejpopulárnější rozhovory roku 2017.
V dnešním rozhovoru jsme se zaměřili na jiná témata. Probrali jsme třeba to, jak Footshop zvládá svůj růst, jak se mění jeho personální hierarchie a co to dělá s interními procesy. Zmínili jsme i zahraniční expanzi, hledání nových zaměstnanců, nezvládnutý vývoj webu i neotevřený obchod v Budapešti.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem