Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Kaufland otevírá online marketplace v Česku a na Slovensku, čímž rozjíždí digitální expanzi obchodování přes marketplace. E-commerce byznys roste a stále více zákazníků nakupuje online. Velká část německých prodejců uvádí, že přes marketplace generují více než 50 % svých online tržeb*. Jedním z relevantních hráčů ve světě marketplace je také Kaufland.de. Německý online marketplace vystupuje pod značkou Kaufland od dubna 2021 převzetím dlouhodobě odzkoušené a stále se rozvíjející marketplace technologie a řadí se k nejrychleji rostoucím marketplaces v Německu. Technologický rozvoj a prodejci, kteří jsou na marketplace aktivní, jsou a zůstanou nejdůležitějšími poháněči růstu této oblasti: Na začátku roku 2023 se spustí nové marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk, které přenesou ověřený a úspěšný koncept německého marketplace Kaufland.de také do Česka a na Slovensko.
Online prodejcům se tímto otevře cesta nabízet svůj sortiment nejen ve vlastním e-shopu, ale v budoucnosti také na vícero Kaufland tržištích. Aby se už nyní seznámili s procesy a systémy online marketplace, mohou čeští i slovenští prodejci začít prodávat na Kaufland.de. Svůj sortiment mohou poté zcela jednoduše nabídnout i na nových marketplaces: Nová Multi Marketplace Technology umožní propojení třech marketplaces v různých zemích a správu prodeje přes jeden systém, do kterého se stačí zaregistrovat pouze jednou.
Ověřený a úspěšný koncept marketplace
Marketplace společnosti Kaufland nabízí především nepotravinářské zboží. Zákazníci najdou na Kaufland.de 40 milionů položek z více než 5 000 kategorií, jako jsou například elektronika, nářadí, hračky nebo sportovní potřeby. Velká rozmanitost produktů je dána především díky sortimentu prodejců, kteří jsou na online marketplace napojeni. Aktuálně nabízí své produkty v Německu již více než 8 000 místních i mezinárodních prodejců. Klíčovým slovem je zde diverzifikace: Prodejci mohou okamžitě začít prodávat na Kaufland.de, ať už mají svůj e-shop nebo ne. Přitom profitují mimo jiné z následujících výhod:
Inzerce | Chci tu být také
Prodejci mohou spravovat své produkty a nabídky na marketplace manuálně nebo přes soubor CSV. Kromě toho je také možné propojit e-shop přes softwarové partnery přímo s rozhraním REST API od Kaufland Global Marketplace.
Mezinárodní expanze s Kaufland.cz a Kaufland.sk
Kaufland.cz a Kaufland.sk se zakládají na bázi Multi Marketplace Technology. Z toho důvodu bude pro stávající online prodejce na marketplace společnosti Kaufland velmi snadné své nabídky v budoucnosti rozšířit na další marketplaces v různých zemích. Kaufland za tímto účelem poskytne technickou infrastrukturu, takže online prodejci se budou moci soustředit primárně na svůj byznys, aby byli ještě úspěšnější.
Údaje o produktech pro nabídky, které se ještě nenacházejí na online marketplace s takzvaným kódem GTIN (Global Trade Item Number), mohou prodejci kdykoliv sami nahrát.
Kaufland nabízí už nyní překladatelské služby pro údaje o produktech. Tyto služby mohou prodejci z Česka a ze Slovenska využít už nyní pro zalistování svých produktů na Kaufland.de, čímž je možné je optimálně prezentovat pro německé zákazníky.
Už nyní by měli být online prodejci aktivní, aby mohli v rámci digitální expanze co nejdříve udělat krok vpřed společně se silnou značkou Kaufland. Prodejci, kteří se už nyní zaregistrují na nových marketplace, obdrží uvítací dárek a zajistí si speciální podmínky pro startovací fázi nových marketplace.
Speciální „early bird“ nabídka na Kaufland.de
Zajistěte si speciální „early bird“ nabídku! Kód kupónu: Mladypodnikatel07 |
Chcete už nyní generovat větší obrat?
Snadné a rychlé zalistování produktů na Kaufland.de: Takto to funguje
Na Kaufland.de můžete začít prodávat již dnes, čímž budete optimálně připraveni rozšířit svůj sortiment v roce 2023 rovnou na nových tržištích.
Prodejci se v prvním kroku rozhodují mezí jedním ze dvou typů účtu. Pokud máte vlastní e-shop, máte také možnost vytvořit si na něj odkaz na Kaufland.de, čímž mu uděláte reklamu. Zde je potřeba podotknout, že prodej na Kaufland.de není spojen s žádným smluvním obdobím a že typ účtu lze kdykoliv změnit.
V návaznosti na to se rozběhne proces registrace. V tomto kroku se ukládají osobní údaje, dokumenty ohledně vaší společnosti, DIČ a výpis z obchodního rejstříku.
Po ověření a aktivaci účtu můžete provést základní nastavení ohledně dodávání a odesílání zboží. Poté nahrajete na Kaufland.de své údaje o produktech a nabídkách. Kaufland.de už má obsáhlý produktový katalog s více než 40 miliony položkami, které mohou prodejci ihned nabízet. Často však nabízejí vlastní značky nebo produkty, které ještě nejsou známé. Takové produkty můžete jednoduše nově založit a poté nabízet. Dbejte na to, aby bylo zboží prezentováno co nejlépe. Vaše údaje by měly být kompletní a správné, aby zákazníci měli pocit, že jsou zcela informováni, když se rozhodnou pro vaše zboží. Pro položky, které jsou na Kaufland.de již zalistovány s kódem GTIN, není potřeba nahrávat žádné vlastní údaje o produktu. Tím si prodejci ušetří překlad údajů o produktu do němčiny.
Napojením se na Kaufland.de mohou prodejci už nyní sbírat zkušenosti s daným systémem a generovat obrat, čímž budou skvěle připraveni na spuštění online marketplace v Česku a na Slovensku v roce 2023 a mohou expandovat na mezinárodní úroveň, a dále rozvíjet svůj online byznys.
Zaregistrujte se už nyní jako prodejce na Kaufland.de a buďte připraveni na nové marketplaces!
*Zdroj: Statista.com
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 měsíců
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |