Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Mediální tým agentury eVisions vás vítá u prvních letošních Novinek z onlajnu! Tradičně se těšte na spoustu výživných novinek z oblasti SEO, PPC, sociálních sítí i německého online rybníčku. Nenechte si uniknout ani rozhovor s Jirkou Maříkem z agentury Performics, který vám prozradí, na co se všechno z hlediska PPC připravit v roce 2019.
Instagram začal připravovat nový typ účtu, tzv. Creators Account, který vytvoří speciálně pro influencery a další online tvůrce. Součástí účtu bude mnoho nových nástrojů vyvinutých speciálně pro potřeby osobností s velkou sledovaností. Bude obsahovat např. vylepšené přehledy nebo speciální štítky, které umožní selektovat různé typy followerů. Instagram tak chce influencery podpořit v budování širší fanouškovské komunity i osobních značek.
Nově můžete vaše IG Stories sdílet pouze s uzavřeným okruhem přátel. Stačí vytvořit speciální skupinu pod názvem Blízcí přátelé a zařadit do ní vybrané uživatele, se kterými chcete sdílet příběhy s osobnějším obsahem. Nástroj pro sdílení Stories s vybranými přáteli najdete v pravém horním rohu vašeho instagramového profilu. Když ho otevřete, zobrazí se vám návrhy přátel, se kterými jste nejvíce v kontaktu. Nebo si můžete vytvořit svou vlastní skupinu lidí a s tou své Stories sdílet.
Společnost BuzzSumo zanalyzovala přes 700 milionů příspěvků sdílených na FB stránkách v roce 2018, aby zjistila optimální délku, typ, čas sdílení příspěvku a další faktory, které mohou pomoci zvýšit výkon sdíleného obsahu na Facebooku.
Inzerce | Chci tu být také
Jaké nejzásadnější poznatky analýza přinesla?
Facebook uvedl, že reklamy na WhatsAppu by se měly začít objevovat již v tomto roce. Jedná se naprosto o logický krok, jelikož uživatelé tráví na mobilu čím dál více času a s reklamou v aplikaci Messenger má Facebook výborné zkušenosti. WhatsApp navíc používá přes 1,5 miliardy uživatelů v čele s mladší generací.
Pokud stále nemáte responzivní web, tak nejspíše přicházíte o návštěvnost a zároveň o tržby. Podíl mobilní návštěvnosti se za rok 2018 opět zvýšil, navíc primární index Googlu již přednostně prochází mobilní verzi webu.
Společnost Google poměrně tlačila na přechod z protokolu http na https, který je pro uživatele, respektive jeho data, bezpečnější. Tímto krokem tedy nepomůžete ani tak konverzím a výsledkům vyhledávání, jako spíš svým zákazníkům a jejich bezpečí.
Minulý červen potvrdil, že rychlost načítání webu se počítá mezi signály hodnocení webu. Ideální doba načtení stránek je podle Googlu 2 až 3 sekundy. Trvá načtení vašeho webu mnohem déle? Pak si tento krok zapište do svého to-do listu.
K letošnímu roku se neobjevil žádný buzzword týkající se obsahu. Není divu, vzhledem k vývoji v posledních pár letech by to totiž musel být super mega top cool in-depth content. Proto bychom se měli zamýšlet hlavně nad záměrem uživatele. Co hledá? Co je cílem jeho zjištění? A pak mu zodpovědět jeho otázky. Zejména pak stránkám typu Your Money or Your Life (YMYL), tedy stránek, které se týkají:
V případě stránek tohoto typu se zamyslete, jak jim dodat více odbornosti a důvěryhodnosti a zda na nich čtenáři opravdu najdou přidanou hodnotu.
Amazon nově nebude dodávat produkty do Švýcarska. Důvodem je nové nařízení švýcarské vlády, v rámci něhož jsou ve Švýcarsku zahraniční zásilkové firmy nuceny platit daň z přidané hodnoty, pokud je jejich roční obrat vyšší než 100 000 franků. Švýcaři si od tohoto kroku slibují zejména stejné podmínky pro tuzemské i zahraniční subjekty. Digitální nabídka na Amazonu, například audioknihy, je pro Švýcarské zákazníky i nadále aktivní.
YouTube tvoří v Německu více jak polovinu všech shlédnutých videí. Naopak Facebook zabírá jen necelých 7 %, což jen dokazuje, že tato platforma v Německu opravdu nefrčí. Přesto však FB do programu Facebook Watch velmi investoval a stejně tak Mark Zuckerberg měl v Německu s firmou vysoké ambice. Německým uživatelům u Facebook Watch chybí ve srovnání s YouTube přidaná hodnota.
A jak to vypadalo v loňském roce s bájnou německou vratkovostí? Zákazníci posílají zpět prodejci v průměru každou osmou objednávku. Míra vratkovosti se tedy od roku 2016 zvýšila z 10 % na 12,5 %. Studie společnosti Bitkom taktéž ukázala, že ženy vrací více než muži a mladší zákazníci více než starší zákazníci.
Google na začátku prosince vypustil do světa dlouho očekávanou novinku týkající se plateb za konverze u obsahových kampaní. Jedná se o nastavení kampaně, které vám umožní platit až za uskutečněné konverze, a ne za prokliky. Abyste mohli tuto novinku využít, je potřeba použít u kampaně strategii nabídek cílovou CPA a mít na svém účtu alespoň 100 konverzí za posledních 30 dní. Většina z nich by měla být uskutečněna do 7 dnů od interakce s reklamou.
Od konce roku 2018 můžeme v rámci YouTube nově cílit kampaně i na televizních obrazovkách. Zacílit reklamu přes internet tak, že se objeví v televizi? Tady už se jedná o poměrně velký krok vpřed.
Heuréka upgradovala recenze u obchodů, v rámci nichž analyzuje nejčastěji používaná slova v recenzích od vašich zákazníků a poté je zobrazuje u detailu obchodu jako nejčastější pozitiva a negativa. Tato funkce nejde vypnout a zobrazí se u vašeho obchodu automaticky, pokud budete mít za poslední půlrok alespoň 30 ověřených textových recenzí.
Tento článek vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.
Před 4 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
I tak má ale dost síly pokračovat a připravovat pro vás další inspirativní obsah. Nadále už pod osobní značkou jeho autora Jirky Rosteckého. Vítejte na novém webu.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |