Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Marketingové kampaně jasně naznačují, že vánoční sezóna v e-commerce jede na plné obrátky. Stejně jako loni se e-shopy zapojí do akcí jako Dny dopravy zdarma, Black Friday nebo Cyber Monday. Sdružení APEK odhaduje, že letošní vánoční nákupy vyvrcholí kolem 11. prosince a česká e-commerce se může těšit na 20% nárůst meziročního obratu. Zeptali jsme se zkušených expertů, jak to vidí oni.
Jaké trendy podle vás nejvíce ovlivní letošní Vánoce v e-commerce? Bude se v něčem letošní sezóna lišit od loňské?
Letošní vánoce může nejvíce ovlivnit nedostatek lidí a totální přehlcení e-shopů návalem objednávek. Podle mě jde o negativní trend, se kterým nebojuje jenom Tomáš Čupr, ale i ostatní. Posun očekávám v dopravě zásilek. Věřím, že všichni budou dělat maximum pro to, aby vše fungovalo lépe než loni a zákazníci dostali objednané zboží včas.
Máte nějaký osobní tip na zajímavý e-shop nebo projekt, o kterém byste rádi dali vědět světu?
Inzerce | Chci tu být také
Je toho tolik co se v e-commerce děje, že je těžké vybrat jen jednu věc. Zaujala mě iniciativa „Na ovoce“ (https://na-ovoce.cz/web/). Jejím cílem je vracet zapomenuté odrůdy ovocných stromů zpět do české krajiny, aby mohly i další generace sklízet plody krajových odrůd. Kromě e-shopu provozují také mapu volně přístupných ovocných stromů, keřů a bylin.
Zkusíte si tipnout, jaký bude celkový obrat české e-commerce za rok 2017? Odhady APEK hovoří o 115 miliardách Kč.
Jelikož se české ekonomice poměrně dobře daří, odhaduji, že se tržby můžou vyšplhat až na 120 miliard. Faktory, který by mohly celkový obrat přibrzdit, jsou situace po parlamentních volbách a nejistota sestavení funkční vlády. Negativní vliv budou mít také Amazon a Marketplace, které českým e-shopům postupně uberou na obratech.
Jaké trendy podle vás nejvíce ovlivní letošní Vánoce v e-commerce? Bude se v něčem letošní sezóna lišit od loňské?
Žádný velký „big bang“ změn se letos nedá očekávat. Více se teď prodávají chytré hodinky, fitness náramky a různé gadgety. Zároveň stoupá obliba nákupů v čínských e-shopech AliExpress nebo Wish.
Máte nějaký osobní tip na zajímavý e-shop nebo projekt, o kterém byste rádi dali vědět světu?
Líbí se mi projekt www.jeziskovavnoucata.cz, který pomáhá zpříjemnit Vánoce trošku opomíjené skupině.
Zkusíte si tipnout, jaký bude celkový obrat české e-commerce za rok 2017? Odhady APEK hovoří o 115 miliardách Kč.
Z dat, které máme k dispozici, očekáváme mnohem větší růst – až k 119 mld.
Jaké trendy podle vás nejvíce ovlivní letošní Vánoce v e-commerce? Bude se v něčem letošní sezóna lišit od loňské?
Očekávám, že e-shopy budou překonávat své prodejní rekordy. Kromě tradičního zboží bude výrazný růst poptávky i po tzv. zážitcích v podobě vstupenek, předplatných, výletů apod. Obavám se, že dalším trendem budou nákupy a objednávky na poslední chvíli, kdy zákazník bude očekávat doručení zásilky do 24 hodin.
Máte nějaký osobní tip na zajímavý e-shop nebo projekt, o kterém byste rádi dali vědět světu?
Můj otec se o Vánocích stane členem Klubu Pánů z Ponožkovic. Jedná se o sympatický projekt, který provozuje web .
Zkusíte si tipnout, jaký bude celkový obrat české e-commerce za rok 2017? Odhady APEK hovoří o 115 miliardách Kč.
Jsem optimistický a věřím, že se obrat českého e-commerce přehoupne přes 115 miliard Kč.
Jaké trendy podle vás nejvíce ovlivní letošní Vánoce v e-commerce? Bude se v něčem letošní sezóna lišit od loňské?
Zákazníci budou podle mě nakupovat především hračky, parfémy, oblečení, hry a mobilní telefony a na poslední chvíli také zážitkové vouchery. Celkově očekávám zvýšení online nákupů i objednávání služeb online. E-shopy se snažily na vánoční sezónu dobře připravit. V e-commerci i logistice však chybí dostatek lidské síly.
Máte nějaký osobní tip na zajímavý e-shop nebo projekt, o kterém byste rádi dali vědět světu?
Studenti ČZU vytvořili komunitní e-shop dogsie.cz. Každý měsíc vám pošlou balíček pro pejska, přičemž 20 % z výtěžku prodeje jde na psí útulky. Dalšími tipy jsou unuodesign.cz – komunita na vytvoření vlastního oblečení nebo detskastrava.eu, která nabízí kvalitní potraviny pro rodiny s dětmi, vegetariány, vegany nebo lidi s intolerancí na laktózu.
Zkusíte si tipnout, jaký bude celkový obrat české e-commerce za rok 2017? Odhady APEK hovoří o 115 miliardách Kč.
APEK se podle mne se svým odhadem trefí, za sebe očekávám ještě plus 5–10 miliard Kč víc. Trend je jasný, očekáváme opět nárůst obratu české e-commerce oproti loňskému roku.
Jaké trendy podle vás nejvíce ovlivní letošní Vánoce v e-commerce? Bude se v něčem letošní sezóna lišit od loňské?
Snadná dostupnost mobilního internetu mění způsob nakupování, kterému se e-shopy postupně přizpůsobují. Počítám, že poměr objednávek z mobilních zařízení se před Vánocemi zvýší. Letos bude díky růstu trhu větší tlak na dopravce, aby stihli balíčky doručit před Štědrým dnem. S tím, jaký je nedostatek lidí na trhu práce a roste objem zásilek, bych se doručení těsně před svátky letos obával.
Máte nějaký osobní tip na zajímavý e-shop nebo projekt, o kterém byste rádi dali vědět světu?
Z e-shopů se mi líbí Bonami.cz, který má v nabídce konstantně hezké věci. K prohlédnutí doporučuji vánoční sekci na Bianu. V poslední době roste také e-shop Velký košík, který má zajímavou nabídku dekorací a doplňků.
Zkusíte si tipnout, jaký bude celkový obrat české e-commerce za rok 2017? Odhady APEK hovoří o 115 miliardách Kč.
Věřil bych odhadům APEKu, mají určitě informace o celém trhu. Na trhu, kde se pohybuji, tedy nábytek a home decor, vidíme nárůst proti loňskému roku o cca 30 %.
Jaké trendy podle vás nejvíce ovlivní letošní Vánoce v e-commerce? Bude se v něčem letošní sezóna lišit od loňské?
E-shopy se na vánoční sezónu pilně připravují už od léta. Očekáváme, že se letos ještě více zaměří na Black Friday, který je z pohledu e-commerce jedním z vrcholů předvánoční sezóny. Naopak oproti minulým rokům se e-shopy potýkají s nedostatkem pracovníků a brigádníků pro výpomoc, což může ovlivnit průběh expedice v největší špičce.
Máte nějaký osobní tip na zajímavý e-shop nebo projekt, o kterém byste rádi dali vědět světu?
Doporučuji podívat se na náš projekt , který přináší inspiraci, čím obdarovat své blízké. Projekt má 10ti letou tradici.
Zkusíte si tipnout, jaký bude celkový obrat české e-commerce za rok 2017? Odhady APEK hovoří o 115 miliardách Kč.
Celý rok je česká e-commerce v dobré kondici, takže předpověď 20% meziročního růstu považuji za reálnou. Osobně se domnívám, že celkový obrat bude o něco méně. Tipuji, že se bude pohybovat v rozmezí 110–115 miliard Kč. Česká e-commerce roste, ale zároveň lidé se naučili nakupovat ve větší míře na zahraničních eshopech.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |