Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Co je v procesu tvorby e-shopu posledním a nejdůležitějším krokem? Jeho převod na ostrý provoz a vlastní doménu. Každá chyba vás potenciálně stojí nejen dokončenou objednávku, ale také věrnost zákazníka, kterou už nemusíte nikdy získat. Jak a co před spuštěním zkontrolovat?
To pro vás níže shrnuli odborníci na pronájem e-shopu z UPgates.
Než spustíte e-shop do ostrého provozu, musíte testovat tu nejzásadnější funkci. Nákup produktů a registraci. Krok po kroku si několikrát projděte nákupní proces v košíku, vyzkoušejte si vyplňovat různé registrační údaje a varianty, otestujte práci a funkčnost v košíku.
Při vytváření doprav věnujte maximální pozornost omezení doprav. Nevhodné nastavení těchto omezení může zapříčinit to, že se v košíku nenabízí výběr dopravy. Na ten se váže i výběr plateb. Čím více možností dopravy klientům nabídnete, tím se zákonitě sníží počet takzvaných nedokončených / opuštěných košíků. Zvýšíte tím konverzní poměr (počet dokončených nákupů) vašeho e-shopu. Dobře tak zvažte, jaké dopravce oslovíte, nasmlouváte a na e-shopu nabídnete.
Inzerce | Chci tu být také
Stejně jako u dopravy je potřeba i u plateb rozmyslet, co všechno zákazníkům nabídnete. Nastavení platby hotově, dobírkou nebo převodem nebude nic složitého. Háček ale může nastat při napojení a zřízení platebních brány sloužící k rychlým online platbám nebo platbě kartou. V prvé řadě si musíte vybrat, kterou platební bránu chcete využívat. Záležet bude nejen na ceně za zřízení, ale i na procentuálním poplatku neboli sazbě platební brány. Nastavení propojení s platební bránou se řadí mezi technické úkony. Každá brána má svůj specifický postup.
V rámci testování objednávek je potřeba vyzkoušet také systémové emaily. Zda mají správný obsah a jejich zasílání je funkční. Jsou to totiž emaily, které zákazník obdrží v návaznosti na objednávku a změny stavu objednávky. Není na škodu si všechny e-maily a dokumenty překontrolovat a upravit dle potřeby.
To, jak e-shop vypadá, nesmíte nikdy podcenit. Grafika a design prodávají a mají schopnost zaujmout na první pohled. Aktuální a atraktivní design návštěvníkovi řekne, že držíte tempo s dobou. U e-shopů je nutné projít zvlášť každou stránku (hlavní stránku, stránku se seznamem produktů, stránku s detailem produktu, stránku s články a dalším obsahem) a zkontrolovat správnost zobrazení. Důležité je podívat se na zobrazení nejen na počítači či notebooku, ale také v mobilu nebo například na tabletu.
Před tím, než vše finálně spustíte, je vždy potřeba detailně projít e-shop systém. U pronájmu je potřeba se s funkcemi seznámit velmi dopodrobna a předem. Společně s propojeními jsou totiž ve většině případů dány pevně. Nelze tak ihned a na vyžádání očekávat nové funkce, úpravy těch stávajících nebo implementaci a napojení systému třetích stran na základě vašich individuálních požadavků.
Vždy dbejte na vytváření kvalitního a pro uživatele přínosného obsahu. Obsah vašeho e-shopu se ale musí líbit také vyhledávačům. Ty dle jeho relevantnosti umísťují vaše stránky ve výsledcích vyhledávání na různé pozice.
Co všechno si pod obsahem konkrétně představit?
U produktů je potřeba zkontrolovat zejména ceníky a správné nastavení cen. To ale není jediné. Prodej podpoříte například přidáním souvisejících či alternativních produktů, sad apod. Správně fungovat by mělo také fulltextové vyhledávání, které může usnadnit cestu zákazníka k produktu.
Před spuštěním doporučujeme projít SEO nastavení. Dále je možno v rámci marketingu e-shopu spravovat různé typy slev nebo například hodnocení a recenze produktu. Zákazníci ocení věrnostní program. Stále oblíbenou funkcí je aktivace hlídacího psa. Zabezpečení a důvěryhodnost vašeho e-shopu zvýšíte aktivací SSL certifikátu.
Před spuštěním je žádoucí otestovat si propojení na veškeré systémy třetích stran, které využíváte. Základem, bez kterého byste ale být neměli, jsou nástroje Google. Konkrétně Google Analytics a Google Search Console. Dále zkontrolujte propojení a správné měření konverzí s PPC systémy (Google Ads, Sklik, Facebook a zbožové srovnávače).
Kontrola před ostrým spuštěním e-shopu je něco, co byste neměli podcenit. Můžete se tím vyvarovat zástupu problémů. Když si na ní dáte záležet, bude vše fungovat tak, jak má. Nepřijdete zbytečně o žádné zákazníky. Naopak jich mnoho na svůj e-shop dostanete a přimějete k nákupu. Věnovat finální kontrole pár hodin času se vyplatí. Na závěr vám přejeme úspěšný přechod z testovací verze na ostrý provoz. A v neposlední řadě také mnoho objednávek, spokojených zákazníků a úspěšný online byznys.
E-shop pronájem UPgates si můžete jednoduše založit a vyzkoušet na 30 dní zdarma. Neváhejte a staňte se úspěšným online podnikatelem ještě dnes.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 hodiny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |