Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
„Internet věcí do marketingu a commerce vstoupí úplně nenápadně, jako vstoupil třeba do logistiky,“ říká v rozhovoru autor blogu IOTTA.cz Martin Malý. Co od Internetu věcí očekává a čeho se nejvíce bojí?
Internet věcí je něco, o čem se v poslední době hodně mluví. A to i přes to, že není žádnou novinkou. Setkáváme se s ním už poměrně běžně, jen tomu neříkáme tak cool názvem. Ty největší inovace nás ale možná teprve čekají. A určitě zasáhnou i to, jakým způsobem prodáváme a nakupujeme na internetu.
A právě proto je dnešním hostem Martin Malý. Jako odborník na Internet věcí a autor blogu IOTTA.cz dokáže posoudit nejen zahraniční tredy, ale i ty naše domácí. V rozhovoru proto narazí i na české politiky a třeba i na vynálezy, které podle něj mohou ohrozit lidskou existenci (ačkoliv to myslí trochu ironicky).
Jak ale Internet věcí ovlivní e-commerce? Jak se změní práce marketérů a projdou zásadní změnou i nákupní zvyky zákazníků? To vše uslyšíte v tomto videu.
Inzerce | Chci tu být také
V rozhovoru rovněž zmiňujeme tento průzkum o Internetu věcí, který provedla společnost Nielsen Admosphere ve spolupráci s Českými Radiokomunikacemi.
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.