Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které bylo zainvestováno mnoho peněz, ale žádné nevydělala. Jaký má takový byznys smysl a je to vůbec pravda? Pozval jsem si spoluzakladatele Zootu Ladislava Trpáka a zeptal se ho.
Probrali jsme vše od aktuálních výsledků Zootu až po filosofii, s jakou k jeho budování management i investoři přistupují. Dozvíte se, proč dnes firma investuje tolik peněz do růstu a proč vykazuje zisk jen v jednotkách milionů.
Vrátili jsme se i na začátek firmy. Současný web je až třetí verzí Zootu a oba předešlé pokusy nevyšly. Co za tím stálo a v čem jsou dnes největší přidané hodnoty pro zákazníky? I o tom byl náš rozhovor.
A aby toho nebylo málo, bavili jsme se i o přístupu Ladislava k životu a podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 11 měsíců
Před 1 rokem