Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Content marketing je buzzword, který se v poslední době vyskytuje stále častěji. Pojďme si ale vysvětlit, kdo to vlastně content marketér je.
Na blogu Copyblogger vydal Demian Farnworth zajímavý článek, který se touto otázkou zabýval. Sám v něm přiznává, že obsahový marketing tu s námi už nějakou dobu je, označení někoho content marketérem je ale nové. Definuje ho jako člověka, který rozumí, kam umístit a jak propagovat obsah, který osloví co největší publikum a přemění ho v zákazníky. A motivuje je k tomu, aby se vraceli.
Na základě svých zkušeností se stovkami content marketérů vybral 5 dovedností, které by každý z nich měl ovládat.
Článek je plný dalších užitečných informací. Rozhodně vám doporučuji se na něj podívat a detailně si jej prostudovat. Content marketér je totiž podle mne velmi zneužívané slovo a mnoho lidí vůbec neví, co si pod ním představit. Také doporučuji se podívat na video o tom, jak by se měl copywriter vzdělávat a kdo je vlastně SEO konzultant.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 týdnem