Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Dárky pro firemní partnery mají větší smysl, než se možná domníváte. Pomocí předmětů s logem vaší firmy můžete dát svým spolupracovníkům najevo, jak moc si vzájemného vztahu vážíte. Nevíte si rady s tím, jaký dárek pro své partnery zvolit? Vsaďte na reklamní textil. Látkovou taškou ani potiskem na trička neuděláte chybu.
Větší společnosti nikdy neopomenou obdarovat své stávající partnery. Skvěle se pro takové příležitosti hodí sítotisk na reklamní předměty, který nikdy nezklame. Vybrat můžete předmět a potisk tak, aby odrážel zájmy vaší cílové skupiny. Potištěné předměty vám navíc budou dělat reklamu za zlomek ceny a možná nalákají nové zákazníky.
Šetřit na dárcích pro firemní partnery se rozhodně nevyplatí. I když to na první pohled není vidět, právě dárky jsou velmi důležitou součástí vztahu s firemními partnery a majiteli e-shopů. Věnujte jim proto dostatečnou pozornost.
Reklamní dárky jsou způsob, jak budovat pozitivní vztahy s partnery, posilovat vzájemnou důvěru a podporovat spolupráci. Výzkumy z USA naznačují, že vhodně zvolený reklamní dárek může u partnerů povzbudit ochotu ke spolupráci až o 36 %. I drobný dárek tak pomůže navázat nové spolupráce a pečovat o ty dlouhodobé.
Inzerce | Chci tu být také
Vzájemné vztahy jsou křehké, a to platí také v businessu. Darováním firemních předmětů dáváte svým dodavatelům najevo, že si spolupráce s nimi velmi ceníte a že jsou pro vaši firmu důležití.
Posledním, neméně významným přínosem firemních dárků je skutečnost, že s jejich pomocí šíříte mezi lidmi své logo či slogan a dostáváte se tak do povědomí stále více lidí, z nichž někteří se mohou v budoucnu stát vašimi zákazníky.
Teď již víme, jak jsou reklamní dárky pro vaši firmu důležité. Jak ale vybrat ten správný dárek, aby splnil svůj účel? Zásadním pravidlem je volit dárky tak, aby odpovídaly potřebám cílové skupiny. Její zájmy je nutné komunikovat také s dodavatelem reklamních předmětů, aby vám poradil, jaký reklamní tisk zvolit.
Prim hrají v poslední době praktické dárky. Platí, že nejlepší jsou užitečné reklamní předměty. Mezi oblíbené patří například:
Tyto dárky mají partneři možnost využít při každodenní práci. Psacích potřeb není nikdo dost a dají se využívat v kanceláři i v domácnosti. Pokud ale máte pocit, že jsou tyto předměty již okoukané, vyberte některý z originálnějších dárků.
Dárky mají být praktické, proč ale nevyzkoušet něco nového a originálního. Látkové tašky jsou hitem posledních let. Stále více lidí jim dává přednost před igelitkami, které pustoší životní prostředí. Látkové tašky vydrží déle, unesou toho mnoho, a navíc dobře vypadají. Ukažte, že vám ve firmě není životní prostředí lhostejné a že myslíte ekologicky.
Látkové tašky jsou velmi vhodným firemním dárkem. Dobře vypadající taška každého potěší s vtipný slogan spojí vaši značku s pozitivní emocí.
Látkové tašky mají ještě jednu velkou výhodu. Ať je už vaši partneři budou využívat na cokoliv, budou dělat reklamu vaší značce každým krokem. Díky taškám budete vidět a budou-li nápadité, dostane se vaše značka snadněji do povědomí kolemjdoucích.
Tisk na reklamní textil nabízí řada českých firem. Používají kvalitní sítotisk, který zajistí, že potisk zůstane pestrý a neponičený i po delším používání. Zvolit můžete tašky z bavlny nebo netkané textilie v jakékoliv barvě. Reklamní textil je výhodný v tom, že na něj můžete otisknout cokoliv – své logo, fotografii, slogan nebo vtipný obrázek.
Vděčným dárkem, který zákonitě udělá radost každému obdarovanému, jsou reklamní trička. Podobně jako tašky, také trička fungují jako efektivní propagace vaší firmy. Při navrhování potisku buďte kreativní. Zkuste vymyslet originální tričko, které partneři a příznivci vaší firmy budou s radostí oblékat. Nemusíte se obávat ani vtipných popisků, pokud budou ladit s filozofií vaší firmy.
Také u triček můžete jít cestou šetrnosti k životnímu prostředí a zvolit udržitelné a kvalitní materiály. Pro potisk triček zvolte sítotisk, díky kterému bude potisk na tričku zářivý i po několika měsících nošení.
Pro vhodné umístění reklamního potisku můžete využít i mnoho dalších předmětů. Vedle reklamního textilu, jsou častým dárkem také firemní hrnečky, které rovněž mohou hrdě nosit logo či slogan vaší společnosti. Svůj potisk lze mít dnes již téměř na čemkoliv, fantazii se v tomto meze nekladou. Potisknout lze třeba:
U váženějších partnerů můžete sáhnout po vínu nebo dárkovém koši. I na tyto předměty lze umístit své logo a dát tak najevo svou přízeň.
Vybrat vhodný dárek nakonec není tak složitý úkol. Dbejte na to, aby odrážel především zájmy a potřeby vaší cílové skupiny. Měl by také korespondovat s charakteristikami vaší značky.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |