Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Přesně před dvanácti lety jsem se vydal na cestu, která začala docela jednoduše – jako manažer v korporátu jsem trávil hodiny za volantem služebního auta, pendloval mezi schůzkami a snil o vlastním podnikání. V té době jsem byl jako mnozí zaměstnanci s podnikatelskými ambicemi – hladový po informacích a zkušenostech. Pravidelně jsem četl články na webu mladypodnikatel.cz, kde jsem nacházel inspiraci a praktické rady od těch, kteří už své „korporátní“ jistoty vyměnili za podnikatelskou svobodu. Jenže čas byl luxus, který jsem si nemohl dovolit.
Jako vášnivý čtenář jsem vždy věřil v sílu knih, ale realita byla taková, že jsem je často jen kupil na nočním stolku. Přiznám se, že částečným impulzem byl i seriál Na doživotí, kde hlavní hrdina poslouchal zenové nahrávky během jízdy autem. A tak se zrodil nápad na ProgresGuru – platformu, která měla přinést kvalitní seberozvojové audioknihy ve formátu ke stažení. V době, kdy byl internet stále pomalý a drahý, to byla odvážná sázka.
Když jsem v roce 2013 začal budovat ProgresGuru, situace na trhu s audioknihami byla komplikovaná. Web rostecky.cz (tehdy ještě jako mladypodnikatel.cz) teprve připravoval své první podcasty a audio formát u nás byl v plenkách. Většina audioknih byla dostupná pouze na CD, což přinášelo řadu problémů – autorádia často neuměla přehrávat MP3, takže vydavatelé museli knihy zkracovat, aby se vešly na standardní CD. Nezkrácené verze pak zabíraly i pět až šest disků, což bylo pro poslech v autě naprosto nepraktické.
Internet byl v té době především pevný, mobilní data byla drahá a pomalá. To vedlo k tomu, že audio obsah se šířil hlavně na fyzických nosičích. Oblast osobního rozvoje byla zvlášť zanedbaná – jediné seberozvojové audioknihy se daly sehnat především jako součást multilevel marketingových organizací. Navíc kvalitních titulů v oblasti osobního rozvoje bylo jako šafránu. Každý manažer nebo podnikatel, se kterým jsem mluvil, řešil stejný problém – jak se vzdělávat, když není čas na čtení.
Inzerce | Chci tu být také
Klíčové bylo najít správné nahrávací studio. Po několika pokusech jsme objevili studio v Olomouci, které se stalo naším dlouhodobým partnerem. Zatímco hudbu uměli nahrát skvěle, audioknihy byly úplně jiná disciplína. Učili jsme se všichni – my, zvukaři i interpreti. Každá kniha byla experiment, každá chyba příležitost k vylepšení procesu. Dnes, po dvanácti letech spolupráce, můžeme říct, že to byla správná volba.
Co nás skutečně posunulo vpřed, byla zpětná vazba od našich posluchačů, především podnikatelů a manažerů. Objevili jsme, že audioknihy neposlouchají jen při řízení, ale i při sportu, cestování mezi jednáními nebo pozdě v noci, když konečně mají čas na seberozvoj. Každý jejich úspěch, každá aplikovaná myšlenka z našich audioknih v jejich podnikání, nás utvrzovala v tom, že děláme správnou věc.
Dnes máme v nabídce stovky pečlivě vybraných titulů. Od nadčasových klasik jako „Jak získávat přátele a působit na lidi“ Dalea Carnegieho po současné trendy v osobním rozvoji. Naše knihovna se rozrůstá spolu s potřebami posluchačů – od tradičních témat osobního růstu až po specializované oblasti jako investování, mentální zdraví, životní energie či vliv přírody na naši vitalitu.
S Jirkou Rosteckým, zakladatelem mladypodnikatel.cz, nyní rostecky.cz, se potkáváme na podnikatelské scéně už nějaký ten pátek. Když se ohlédnu za těmi dvanácti lety, vidím paralelní cestu s mnoha z vás – i my jsme rostli, učili se z chyb a neustále hledali způsoby, jak být lepší. A protože věříme, že vzdělávání je tou nejlepší investicí, rozhodli jsme se naše výročí oslavit speciálně s komunitou rostecky.cz.
Pro čtenáře blogu a posluchače populárních podcastů na rostecky.cz jsme připravili 30% slevu na celý katalog audioknih. Je to naše poděkování komunitě, která s námi sdílí vášeň pro kontinuální růst a vzdělávání. Slevu můžete využít od 1. do 7. února 2025 na ProgresGuru.cz s kódem „ROSTECKY30“.
Věřím, že příštích dvanáct let bude stejně inspirativních jako těch předchozích. A možná i vy při další cestě mezi jednáními objevíte myšlenku, která posune vaše podnikání o level výš.
Jan Linhart
ProgresGuru.cz
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 týdnem
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce