Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Zakládáte společnost, rozšiřujete se, stěhujete se do lepšího…? Zkrátka hledáte z nějakého důvodu svou ideální a výhodnou kancelář k pronájmu v Praze? Právě Vám se tedy pokusíme v 5 krocích popsat, jak svou vysněnou kancelář najít.
Kancelář můžete hledat několika způsoby. Nejrychlejším je samozřejmě vyhledání na některém z online portálů, kterých existují desítky. Pokud ovšem preferujete osobní jednání, můžete navštívit některou z realitních kanceláří a jednat se svým agentem napřímo. Poslední, hlavní možností je hledání na vlastní pěst. Tedy vytipování vhodné lokality a osobní procházení všech dostupných budov a pídění se o všech možnostech pronájmů v nich.
Osobně doporučujeme první variantu. Není nad teplo domova a přehlednou nabídku na internetu. V dnešní době, kdy většina zprostředkovatelských portálů nabízí pronájem kanceláře v Praze na několik kliknutí a veškerá jednání a prohlídky poté zařídí BEZ provize, je z našeho pohledu zbytečné trávit čas složitým osobním vyhledáním, spojeným s dlouhým cestováním.
Tak, a jdeme na to. Z našeho pohledu existuje 5 základních věcí / kroků, které je potřeba zvážit před / během samotného výběru vhodných kanceláří k pronájmu.
Inzerce | Chci tu být také
Když hledáte kanceláře, nehledáte jí na několik dní / týdnů. Chcete kancelář, která bude potřebám vaší společnosti vyhovovat v delším časovém horizontu 1 – 3 roků.
Zvažte tedy velmi dobře kolik metrů čtverečních budete potřebovat, v kolik místnostech, jak by měly být kanceláře členěny, kolik pracovníků bude v jakém kancelářském prostoru sedět, jak velké sociální zařízení budete potřebovat, zda chcete vlastní nebo sdílenou kuchyňku, kolik parkovacích stání je nezbytných, zda mají být krytá nebo stačí venkovní stání, …apod.
Velkou pozornost věnujte zvážení velikosti kanceláří. Na každého pracovníka počítejte v průměru (velmi hrubě stanoveno) něco mezi 15 – 25 metry čtverečními.
Celková plochu kanceláří pak vypočítáte když průměrný počet čtverečních metrů na osobu vynásobíte celkovým počtem pracovníků, přidáte cca 30% na společné prostory a plochy zastavěné nábytkem (chodby, kuchyňky, WC, plochy pod nábytkem..apod.) a nakonec je dobré počítat s růstem společnosti do budoucna, tedy přidat něco mezi 10 – 20%. Výsledkem by měla být kancelářská plocha, která je pro velikost vaší společnosti ideální.
Jak se říká, cena až na prvním místě. Důkladně zvažuje, hlavně do budoucna, možnosti vaší společnosti. Výběr ideální kanceláře bude samozřejmě velmi závislý na rozpočtu. Zvažte, na co máte a na co v budoucnu mít budete. Cena kanceláře jde v čase jen těžko zafixovat a podléhá samozřejmě inflaci. Navíc cena kanceláře není jen čistý nájem, ale musíte do ní započítat také náklady na energie / služby. Pokud nebudete mít smluvně zakotvenou cenu kanceláře i služeb, není možné brát náklady na pronájem jako fixní částku.
Víte, jaký typ kanceláře hledáte? Už víte jak velkou kanceláře, kolik místností, pro kolik lidí, …apod. Co jste ale zatím neřešili je druh kanceláře.
Na trhu existuje hned několik typů kanceláří.
Zvažte velmi dobře, který typ vám bude nejlépe vyhovovat. Čím více od kanceláře očekáváte, tím bude samozřejmě dražší. Na druhou stranu, pokud zvolíte například Vybavenou a servisovanou variantu kancelářského pronájmu, budete se moci maximálně soustředit na svůj business. Vše ostatní totiž obstará business centrum. Dokáží vám totiž nabídnout plně vybavené prostory (stoly, židle, telefony, tiskárny, kopírky, kávovary, recepce, asistenční služby, přijímání telefonních hovorů, starost o poštu, …apod.). Cena je samozřejmě vyšší, ale třeba Vám bude komfort vybavených a servisovaných kanceláří vyhovovat a pak se vyplatí si připlatit.
Valnou většinu času prosím věnujte důkladnému zvažování a výběru vhodné lokality vaší nové kanceláře. Existuje několik hlavní businessových lokalit v Praze. Pronájem kanceláře Praha 1 se odehrává převážně na Václavském náměstí, Náměstí Republiky, Národní třídě, Na Příkopě, Na Poříčí a v přilehlých ulicích.
Zvažte prosím, co od lokality čekáte. Zda chcete být součástí tzv. business disctrict nebo vám stačí být na metru bez nutnosti občanské a hlavně obchodní vybavenosti okolí kanceláří. Potenciál, který může lokalita nabídnout je opravdu důležitým bodem v rozhodování.
Zvažujte dostupnost MHD, zvažujte dopravní dostupnost automobilem po dálnicích a obchvatech Prahy, zvažujte dostupnost pro zaměstnance, pro obchodní partnery a samozřejmě pro vás, management. Zvažujte, zda je lokalita známá, dobře zapamatovatelná, reprezentativní, s dostatečným zázemím finančního úřadu a dalších úřadů, bank a pošt…apod.
Rozhodli jste si nechat poradit a pomoc při hledání vaší nové kanceláře? Zvolte vhodného zprostředkovatele / agenta / realitní kancelář, která vám pomůže bez provize. Bohužel i dnes totiž existují zprostředkovatelé, kteří nabízí své služby potenciálním nájemníkům za provizi. Takovým společnostem se raději vyhněte a důvěřujte těm, kteří vám pomohou zdarma, mají letité zkušenosti z pražského trhu s komerčními pronájmy a dokáží vám připravit zdarma kompletní nabídku kanceláří k pronájmu do 30 minut.
Dejte si na čas a nespěchejte, nekupujete spotřební zboží nebo nepronajímáte si auto / kolo. Ideální kancelář má zásadní vliv na váš business. Věnujte tedy hledání kanceláře čas, který si to zaslouží.
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |