Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Před dvaceti lety bylo české podnikání v plenkách. Jeho dospívání bylo dost bouřlivé a divoké. Řada lidí zkrachovala a kde kdo si nakradl a zmizel. Dnes už jsou čeští podnikatelé rozumnější a zkušenější. Jak se k nim přidat? Mnohem snadněji, než dřív.
V české podnikatelské sféře nejdéle fungují podnikatelé, kteří si udrželi to hlavní – důvěru zákazníka. Jak se jim to podařilo? Jednoduše tím, že mu nelžou a neokrádají ho. Pokud máte tyto předpoklady, přinášíme 5 kroků důležitých k založení společnosti, která vás časem začne skutečně živit.
Chcete vydělat. To je zcela jasné. Abyste ale skutečně vydělali, nemůžete myslet jen na peníze. Nehledejte odvětví, které je podle vás nejvíce ziskové. Proč se chcete stát podnikatelem místo řadového zaměstnance? Abyste byli svobodní a vládli svému času. Hledejte si proto takový obor podnikání, který vás baví, a rozumíte mu. Vydělat můžete na čemkoliv, pokud jste v tom dobří. Je jedno jestli začnete vyřezávat obrázky do linorytu nebo točit vtipná videa na Youtube. Musíte si za tím stát a věřit své práci.
S penězi je třeba také pracovat opačně. Když chcete vydělat, musíte investovat. Zapomeňte na snadné a rychlé milionové výdělky. Nefungují! Skutečné zisky potřebují čas a hlavně počáteční investici. Založení společnosti je prostě risk, a protože „Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“, musíte hrát a občas i vsadit all-in.
Inzerce | Chci tu být také
Pokud nemáte možnost velké počáteční investice a nechcete nebo se nemůžete příliš zadlužit, je pro vás ideální internet. Na internetu se dnes dá vydělávat opravdu jakkoliv. Můžete prodávat unikátní obsah, budovat provizní systém, vytvářet atraktivní weby nebo prodávat zboží dalších dodavatelů. Počáteční náklady jsou přitom minimální. Pro založení vlastních stránek nemusíte mít na začátku ani korunu. Pokud budete mít co říct, web začne časem vydělávat.
Podnikání na internetu je navíc nejlepší škola. V teple domova si vyzkoušíte, jak funguje nakupování, reklama, komunikace se zákazníky atd. I zde ale musíte být trpěliví. Pokud ještě dnes dáte výpověď v práci a doma si založíte web, nemůžete čekat, že vás začne ihned živit. I na internetu je třeba se dostat do povědomí a trpělivě čekat na první zisky.
Při jakékoliv lidské činnosti, kdy nad námi nestojí přímá autorita, která by určovala, co přesně máme dělat, přichází časem nevyhnutelně syndrom vyhoření. Najednou to všechno nejde tak hladce, jak jste si představovali. Možná jste i někde udělali pár chyb. Lidé, na které jste spoléhali, vás zklamali. Zájem o vaše služby je mnohem menší a zákazníci přibývají jen pomalu nebo vůbec. V tuto chvíli se ukáže, kdo má skutečně podnikatelského ducha. Musíte se obrnit trpělivostí a prostě to nevzdat. Pokud nevyděláváte, platí jednoduché pravidlo – málo pracujete. Člověk je líný a zvlášť, když se má k něčemu dokopat sám, není to vůbec snadné. Prokrastinace a podobné zlozvyky vám nikdo nevyčítá a trpíte jimi jenom vy. Vytvořte si denní rozvrh, motivujte se, dávejte sami sobě termíny a závazky. Buďte sami sobě přísným šéfem.
Byznys se rozjíždí, obchody jedou a vy už máte tolik práce, že ji nestíháte dělat pořádně. Je čas začít platit své zaměstnance. Je čas na skutečné založení společnosti. Firem u nás vzniká čím dál víc. Aktuálně jich jsou v ČR registrovány sta tisíce. Velké množství jich ale rychle zanikne. Rozjet opravdové podnikání s vlastní firmou je totiž velmi jednoduché od doby, co máme ready made společnosti. Zmínili jsme se, že na internetu jde koupit či prodat všechno. Dnes si zcela legálně pořídíte kompletně registrovanou společnost se vším všudy včetně poskytnutí sídla. Taková služba je samozřejmě placená. Není to ale žádná velká investice. Hlavně, pokud nemáte právnické zkušenosti a nezvládáte běhání po úřadech. Ready made firma vám ušetří čas, energii a možná i peníze, vzhledem k tomu, kolik chyb může udělat laik v právnických náležitostech při snaze o legální poskytnutí sídla. Takhle vám stačí pár dokladů a pár dní.
Jak udržet svůj byznys na špici? Jak neztratit krok s dobou? Důležité je určitě neustálé vzdělávání. To, že vám to teď zrovna klape a sype, neznamená, že za půl roku nemůžete být na dně. Stačí zaspat jednu technologickou novinku a konkurence vám uteče někam, kde ji nikdy nedoženete.
Taky je velmi důležité, abyste se jednoduše nezbláznili. České podnikání má velmi krátkou tradici. Po čtyřiceti letech komunismu prakticky není na co navazovat. Český podnikatel neuvažuje tak, jako například anglický. Ready made společnost neznamená ready made továrnu na prachy. Ke své společnosti musíte mít opravdový vztah a důvěru. Pokud nemá firma vaši důvěru, nemůže si získat důvěru nikoho dalšího.
Tento článek/rozhovor vyšel před 13 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |