Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Krize kolem koronaviru přivedla do online světa řadu nových segmentů. Loni u nás vzniklo na 8 000 nových e-shopů, třeba i v oblasti řeznictví. Češi online utratili 217 miliard korun. Využijte jejich nákupy ve svůj prospěch skrz affiliate programy. Přečtěte si, jak to funguje a jak se zapojit.
Česká e-commerce v roce 2020 dosáhla dalšího rekordu – tržby e-shopů vzrostly oproti předchozímu roku o celých 30 %. Vzhledem k situaci kolem koronaviru na online trh vstoupila i řada hráčů, kteří zatím sázeli spíše na kamenné obchody – například lokální farmáři, prodejci domácích nápojů apod. To vám, jakožto potenciálně začínajícímu „afilákovi“, dává šanci vybrat si k podnikání segment, který vás opravdu baví.
Sázkou na jistotu přitom zůstává stará dobrá elektronika, dále potřeby pro domácnost a zahradu nebo oblečení. Lidé se více zajímají i o kvalitní potraviny a nápoje nebo doplňky stravy pro zlepšení imunity a celkového zdraví.
Už vám v hlavě klíčí téma, na kterém byste rádi stavěli? Skvělé! Může to být cokoli od zdravého spánku až po cykloturistiku. Co vás čeká dál? Musíte vybrat platformu, kde svůj projekt „rozjedete“. Může to být blog, magazín, Facebook, Instagram, nebo třeba YouTube kanál.
Inzerce | Chci tu být také
Affiliate marketing si potom představte jako pasivní získávání provizí ze zprostředkovaných prodejů produktů nebo služeb. Pro příklad: Máte rádi motorky a založíte si YouTube kanál, kde pravidelně zveřejníte testy nových strojů. Pod video vložíte unikátní odkaz na nákup motorky u vašeho affiliate partnera. Každý návštěvník, který přes tento odkaz přijde a během cca 30 dnů nakoupí, vám vygeneruje pasivní zisk o předem domluvené výši. Bývá to od jednotek až po desítky %.
Hlavní výhodou tedy je možnost volby oboru podnikání. Máte rádi fotbal? Tenis? Baví vás zdravá strava? Testování mobilů a aplikací? Je to jen na vás. Málokterá práce se tematicky přizpůsobí vám. Affiliate marketing to umožňuje na 100 %. Navíc si sami volíte i platformu, kde budete působit.
Nic víc k výdělku nepotřebujete. Nemusíte sami nic vyrábět ani přímo prodávat ve vlastní prodejně. Z každého zprostředkovaného prodeje přes váš odkaz vám přijde předem domluvená odměna.
Je tu však jeden „malý“ háček. Než začněte z affiliate marketingu vydělávat, budete chvíli pracovat zadarmo. Jestli to bude měsíc, dva nebo víc, to záleží na víc faktorech. Počítejte však s tím, že chvíli budete muset „krmit“ svůj profil nebo blog obsahem. Až si vybudujete stabilní návštěvnost, začne vám váš projekt vydělávat, i když budete zrovna třeba na dovolené.
Ročně čeští „afiláci“ zprostředkují odhadem přes 3 200 000 nákupů. Přesto je tato oblast stále teprve na vzestupu. Současná situace navíc nahrává ještě rychlejšímu růstu. Na světových trzích už teď vyplácejí obchodníci na provizích odhadem 12 miliard dolarů ročně. Každoročně tento byznys zaznamenává zhruba 10% nárůst.
V závislosti na zvoleném oboru si vyberete i nejvhodnějšího partnera, který vám dá zajímavou provizi a celkové podmínky. Nejlepší je podporovat službu nebo produkt, které jste sami vyzkoušeli a vyhovují vám.
Partnerství můžete uzavřít jak s malými značkami napřímo, tak i s velkými hráči – například Alza nabízí vlastní affiliate systém, kam se můžete zapojit. K největším mezinárodním systémům patří třeba CJ – Commission Junction. Nabízí desítky možných spoluprací v závislosti na oboru, který je vám blízký.
Spíše než velké systémy se však vyplácí spolupráce přímo s poskytovateli služeb nebo menšími e-shopy. Projděte si podmínky obchodu, který je vám sympatický, případně tam rovnou napište. Možná vám nabídnou individuální podmínky lákavé pro obě strany.
Na českém trhu se objevuje nová možnost partnerské spolupráce – s mezinárodní službou pro bezproblémový prodej aut carVertical. Systém na základě VIN auta na jediný klik zobrazí důležité informace o historii vozidla od reálného stavu tachometru přes případné dopravní nehody až chyby z výroby nebo plán údržby.
Jak funguje spolupráce s carVertical?
Po registraci na partnerských stránkách carVertical získáte unikátní referenční odkazy a bannery a rovnou můžete začít vydělávat. Provize ze systému vám přistanou na účtu nebo PayPal měsíčně, a to od 50 euro. Top partneři vydělávají i 2 000 euro měsíčně, což už činí velmi zajímavý pasivní zisk.
Zaujal vás trend affiliate marketingu? Inspirujte se největšími influencery na trhu a přidejte se k nim. Hodně štěstí!
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |