Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Externí online asistentky podnikatelům nepomáhají jen s outsourcingem administrativy. Připravené jsou přispět i do marketingových aktivit firmy a usnadnit tak podnikatelům a jejich zaměstnancům práci. Jak konkrétně mohou pomoci? O tom je dnešní díl rozhovorů s Ondřejem Markem z OFFICE to go.
Marketing bohužel není jen o marketingu. Kdo v něm pracuje, určitě moc dobře ví, kolik rutinních a neustále se opakujících neproduktivních úkolů kolem něj musí udělat. Z toho důvodu často velmi drazí marketingoví specialisté pracují na úkolech, které za ně může odvést někdo jiný, pro firmu levnější.
Úkolů, se kterými může pomoci taková asistentka marketingu, je mnoho. Toto jsou jen některé z nich:
Je toho určitě mnoho. Každý marketingový specialista (nebo podnikatel sám) si může zanalyzovat, které aktivity v rámci marketingu mu zabírají zbytečně mnoho času a zda je může delegovat na někoho dalšího. Může to být juniorní marketér, ale také online asistentka, jejichž služby nabízí právě OFFICE to go.
Inzerce | Chci tu být také
Společně s Ondřejem Markem natáčíme sérii videí o delegování práce. Ondřej je zkušený podnikatel, který spoluzaložil např. portál Dluhopisy.cz nebo již zmíněnou službu OFFICE to go. Sám externí asistentky marketingu využívá a usnadňuje si tím práci.
Pokud vás delegování práce zajímá, můžete se podívat i na naše předešlá videa:
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 týdnem