Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Mike Ramsey se dělí o své zkušenosti se zakládáním a provozem agentury Nifty Marketing zaměřené na internetový marketing. Zde je druhá desítka jeho užitečných tipů. První naleznete zde.
Jste dobří v oceňování lidí, kteří pro vás pracují? Kolikrát denně nebo týdně od vás uslyší obyčejné „děkuji“? Možná z vašich úst přichází spíš kritika…
Pokud víte, že pro vás pracují skvělí lidé, naučte se jim za jejich nemalé úsilí děkovat a oceňte jejich nasazení. Vyzkoušet můžete některé z těchto tipů:
Zvláště u malých podniků je možné se setkat s tím, že automaticky obnovované měsíční smlouvy, které se platí každý měsíc automatickým převodem, mají delší životnost než smlouvy uzavírané na delší časový úsek s nutností opětovného uzavření po uplynutí této doby. Lidé se neradi znovu upisují na dané časové období, zejména se to týká právě vlastníků malých podniků, které slovo „smlouva“ považují skoro za nadávku.
Inzerce | Chci tu být také
Známe mnoho společností, které po období triumfu pozvolna začaly zaostávat a nyní zmizely v propadlišti dějin. Společným jmenovatelem jejich neúspěchu je neochota ke změně. Tyto společnosti třeba pět, deset let používají tytéž postupy, jaké se jim osvědčily v době jejich počátku a nejsou schopny vzít na vědomí, že se svět kolem nich mezitím poněkud změnil. Mike Ramsey již několik let každé ráno čte blogy, aby se udržoval ve středu dění. Totéž dělají po příchodu do práce jeho zaměstnanci, přičemž upozorňují na podnětné články, které nějakým způsobem mohou pomoci firmě. Dalším způsobem, jak si udržovat přehled o aktuálním dění, je účast na konferencích, zejména v roli přednášejícího. Donutí vás to vyhledat aktuální informace a uspořádat průzkumy, které vychází ze současného stavu věcí. Nedopusťte, abyste vy i váš podnik zamrzli v časech dávno minulých.
Nejlepším způsobem, jak odhalit problémy uvnitř vašeho podniku, je prostý požadavek na zpětnou vazbu od vašich klientů a zaměstnanců. Jeden klient Nifty Marketing náhle pozastavil svůj účet, což bývá předzvěstí definitivního rozloučení. Agentura se jej však zeptala, proč k tomuto kroku přistoupil. Klient nečekaně odpověděl, že s agenturou spolupracoval nesmírně rád a že je s jejich prací spokojen. Nakonec ale přiznal, že doufal v pohotovější jednání ohledně jednoho menšího projektu. Společnost si uvědomila svou chybu a hned ji napravila. A klient? Samozřejmě zůstal.
Nikdo není perfektní, všichni a všechno má své rezervy, kde je ještě možné nějaké zlepšení. V den, kdy si sednete s rukama za hlavou a pocitem, že „už je to dost dobré“, přijde dravější konkurent ochotný udělat víc, než se chce vám.
Pokud chcete vést úspěšný podnik jakéhokoliv druhu, nikdy nezapomínejte na finanční rezervu. Expert Dave Ramsey doporučuje, abyste měli vždy vytvořený jakýsi „záchranný fond“, který dosahuje troj až šestinásobku vašich měsíčních výdajů. Možná se vám to zdá jako hodně peněz (ono to skutečně hodně peněz je), vězte ale, že právě tento fond vám umožní dělat v případě krize správná a moudrá rozhodnutí místo zoufalých.
Mike platí sám sobě 4 000 dolarů měsíčně, ačkoliv by si mohl dovolit dát si mnohem štědřejší plat. Zbytek jde zpátky do podniku, na jeho vývoj a fungování. Vzhledem k tomu, že bydlí v chudší zemědělské oblasti, by si samozřejmě vystačil i s polovinou, nicméně on a jeho žena se již před časem rozhodli, že chtějí co nejdříve splatit své dluhy – a tvrdou prací toho také záhy dosáhli.
Díky tomu, že se brzy zbavíte svých dluhů, se můžete do podnikání vrhnout mnohem dravěji. Nemusíte se v koutku mysli neustále zabývat starostmi o vaše nesplacené auto, byt nebo dům, o budoucnost sebe a své rodiny. Tato jistota vám umožní věnovat se i riskantnějším podnikům bez toho, že byste existenčně ohrozili sebe i lidi, kteří na vás závisejí.
Je snadné měsíčně vynaložit tisíce, které nemáte, na financování nástrojů, které nepoužíváte. Udělejte si seznam všech nástrojů a softwarů, za které platíte, a pak vyškrtněte všechny, které nepotřebujete. Volba je velmi individuální – každý máme své specifické potřeby – ale obecným měřítkem by mělo být, zda vám nástroj vyhovuje a přináší užitek.
V situaci, kdy vlastníte úspěšnou společnost, kterou jste si tvrdě vydřeli, možná zjistíte, že sázíte vše na jednu kartu. To je ovšem velmi riskantní a v této chvíli je vhodné poohlédnout se po možnostech, jak vaše impérium rozdělit. Můžete založit dceřinou společnost, specializovanou pobočku nebo třeba koupit vydavatelství novin ve vašem rodném městě. Důležité je, abyste nebyli stoprocentně závislí na vzestupech a pádech jediného podniku či projektu.
Vlastnit a vést podnik je velmi tvrdá práce. Mentálně vysiluje a je velmi těžké zkrátka přijít domů a vypnout, přestat na práci myslet. Udržujte si zájmy a koníčky, které vás uchrání před vyhořením. Zahradničte, sportujte, sbírejte známky nebo cestujte – dělejte cokoliv, co vám umožní se od práce odpoutat a obnovit duševní síly.
Rozjet úspěšný podnik není jednoduchá práce, sám Mike to glosuje slovy, že mu je teprve 29 let a už šediví. Není to cesta pro každého a cesta jednoho podnikatele nikdy nebude stejná jako cesta jiného. S některými z výše zmíněných bodů patrně nebudete souhlasit a je to tak v pořádku, neboť to vypovídá právě o jedinečnosti vašeho podnikání.
Pokud vás napadne nějaká životní lekce, kterou dráha podnikatele uštědřila právě vám, budeme rádi, když se o ni s námi podělíte v komentářích.
Zdroj:http://moz.com/blog/from-zero-to-a-million-20-lessons-for-starting-an-internet-marketing-agency
Tento článek/rozhovor vyšel před 11 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |