Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Známe je všichni. Prodejny tabákových výrobků jsou ve všech městěch a vesnicích. Najdeme je v obchodních centrech, na náměstích, nádražích a na mnoha dalších místech. V dnešní rozhovoru společně s námi můžete nahlédnout do jejich zákulisí a zjistit, jak byznys s trafikami v Česku funguje.
Pozvání do našeho rozhovoru přijal zakladatel jedné z největších českých sítí trafik Traficon Daniel Tomeš. Ten svou firmu založil v roce 1996, kdy si v Liberci otevřel první malou trafiku. Během 4 let se mu povedlo přesáhnout první desítku kamenných prodejen a postavit tak základy společnosti, která jich dnech provozuje již několik stovek.
Laika může napadnout, že byznys s prodejem tabákových výrobků a tiskovin je poměrně jednoduchý. Prostě prodáváte to, co vám na prodejnu pošlou vaši dodavatelé. Jenomže skutečnost je mnohem komplikovanější.
Doslova každé místo v trafice vydělává peníze. Dodavatelé si kupují jednotlivé pozice v regálech, reklamu, data a spoustu dalšího. Jak to celé funguje a na čem vlastně trafiky vydělávají nejvíce peněz? O tom jsme si povídali s Danielem Tomešem.
Inzerce | Chci tu být také
Na našem webu najdete stovky rozhovorů s podnikateli, marketéry a s dalšími osobnostmi. Všechny si můžete přehrát i ve formě podcastu o podnikání.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem