Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Firma Outboxers Dalibora Pulkerta pomáhá jiným firmám s vývojem nových produktů a služeb. Vymýšlí s nimi zajímavé nápady na podnikání, ověřuje zájem trhu, vytváří prototypy a uvádí je do praxe. V dnešním rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý proces v praxi vypadá a jak jej můžete využít i vy na začátku podnikání.
Vymyslet nový produkt nebo novou službu není těžké. Každý má spoustu nápadů. Mnohem těžší je ale roztřídit nápady na ty bez šance na úspěch a na ty, které mohou fungovat. Řada začínajících podnikatelů podcení právě tuto fázi. Neví, jak zájem trhu ověřit, jak vytvořit první prototyp a jak svůj nápad uvést na trh. A přesně o tom je tento rozhovor.
Rozhovor vznikl ve spolupráci s PR agenturou Fenek, se kterou pro vás připravujeme podrobné rozhovory o fungování českých startupů.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 měsíce