Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V současnosti již nelze pochybovat o tom, že následující dekáda se bude nést ve znamení digitalizace. Je třeba zdůraznit, že digitalizace se bude týkat nejen firem, ale i organizací, institucí a nakonec všeho s čím se v každodenním životě budeme setkávat.
CRM systém si získal srdce zejména ve firmách, které podnikají v oblasti služeb, informačních technologií, výroby a financí.
Pojem digitalizace, software, CRM systém nebo cokoliv spojené s IT není žádnou novinkou. Firmy už přece dávno fungují na různých nástrojích, jako například účetní software. Současná doba však skloňuje tento pojem o to častěji o co dostupnější jsou jednotlivé digitální technologie. Nezastavitelné tempo digitalizace a s tím související adaptace je mimořádně důležitou agendou na udržení konkurenceschopnosti. Tuto skutečnost si uvědomují už i národní vlády, dokonce Evropská komise, která varuje před rapidním snížením konkurenceschopnosti firem, které zanedbají digitalizaci.
Za nejdůležitější disciplíny ve firmě lze nepochybně považovat obchod a finance. Správce existenčně důležitých dat vyplývajících z řízení obchodu a financí je prvním nástrojem, který by si měl podnikatel osvojit v procesu zvaném digitalizace. Nástroje, které tato data zpracovávají mají své ustálené pojmenování – CRM systém slouží k řízení vztahů se zákazníky a ERP systém slouží k plánování zdrojů ve společnosti (CRM- customer relationship management a ERP – enterprise resource planning).Nástroj pro řízení vztahů se zákazníky
Inzerce | Chci tu být také
Péče o zákazníka byla mimořádně důležitá už v dávných dobách našich předků obchodníků. Dobré vztahy se zákazníky si připomínali známým heslem „náš zákazník, náš pán“. Marketingová literatura obsahuje poučky jako „náklady vynaložené na udržení starého zákazníka jsou 10 nižší než náklady na získání nového“. Obchodní manažeři si tyto myšlenky spojují s termínem CRM.
Pojďme k věci. Byznys začne růst, zákazníci přibývají a jejich požadavky jsou stále náročnější. V této džungli informací je důležité zachovat kontinuální spokojenost zákazníka. Získat přehled o potenciálních zákaznících, nezapomenout reflektovat na požadavky stávajících, připomenout se během Vánoc, získat zpětnou vazbu či nabídnout nový produkt. Moderní CRM systémy současnosti kromě těchto aktivit nabízejí ještě mnohem více. V konečném důsledku vám vhodný CRM systém zajišťuje udržitelný růst tržeb a ziskovosti.
Je třeba připustit že samotná manažerská disciplína CRM a také CRM systémy jako takové jsou na světě již poměrně dlouho. Trh je absolutně prosycen a z každého konce kraje vám nabízejí různé bezplatné řešení. Opravdu dobrý systém ukrývá svůj fígl v jednoduchosti. Pokud tedy propojíme staré pravdy „náš zákazník náš pán“ a „v jednoduchosti je krása“, získáme ideální nástroj, který bude opravdu pomáhat nejen IT guru a fanouškům digitalizace, ale zejména jednoduchým lidem, kteří si chtějí dělat svou práci a zjednodušit život. Radost z práce tedy do velké míry v digitalizací tvoří uživatelská zkušenost při práci se softwarem, nebo pokud chcete UIX (User Interface Experience).
CRM systém si za vás pamatuje všechny kontakty, aktivity, detaily ze setkání, podrobnosti vašeho vztahu se zákazníkem nebo data narození dětí a manželky. Má to však háček, systém si svou práci udělá pouze tehdy pokud si ji udělá i jeho obsluha (s výjimkou AI umělé inteligence). Pamatuje si i to, když jste ho svou nečinností zanedbávali. Systém třeba plnit, vybudovat si návyk data pravidelně zadávat a občas je uklidit. Když se tyto činnosti dodrží, systém má z čeho přemýšlet, tím pádem nám připomíná, navrhuje nebo sám nabízí a takto zajišťuje životně důležité příjmy a spokojenost zákazníků.
Víte, který komunikační kanál upřednostňují zákazníci při komunikaci s firmami? Ve velké většině vede klasická komunikace prostřednictvím emailu a telefonu. Další typ zákazníka píše přes kontaktní formuláře na webu nebo využívá chatovací platformy pro získání rychlé odpovědi na otázky. CRM systém by měl mít funkce integrace s těmito komunikačními kanály. Možností je connector/pluginn, nebo výměna dat pomocí technologie API.
Oblak, přesně jako evokuje ze svého anglického názvu – cloud je digitální oblak, na který však nedosahují klimatické změny, uhlíková stopa a dokonce ani nepřekáží slunci. Není vidět a přece je užitečný, bezpečný (většinou) a funguje podobně jako počasí. Co se do něj zdola vypaří, to můžeme v čase převzít zpět pokud máte fungující připojení na internet. Cloud je datové úložiště spravované externím poskytovatelem s garantovanou péčí 24 hodin denně, s dostupností 24 hodin denně, kdekoli se nacházíte a máte k dispozici internet. Je to mimořádně důležitá součást moderního světa a neodmyslitelný předpoklad digitalizace. V současnosti jsou cloudové úložiště bezpečnější a kontinuálne dostupnější než úložiště pro jednoduchého uživatele v tzv. železech nebo i domácích serverech. Jinými slovy, pokud si zakoupíte server do kanceláře, necháte ho spravovat svému lokální IT kamarádovi ze střední školy, tak počítejte i s vyšším rizikem znepřístupnění dat v případě jeho fyzického poškození nebo v případě odcizení dat místními hackery. Bezpečnější řešení je svá data uložit u profesionální firmy, která vám smluvně garantuje kontinuitu, bezpečnost a dostupnost dat. Jelikož se povídáme o CRM, s čímž častokrát chodí i práce obchodníka v terénu s mobilním zařízením, cloud umožňuje okamžitou dostupnost nebo naopak zadávání dat v čase a v místě. V neposlední řadě je cloud nesrovnatelně levnější než koupě a následná správa vlastního serveru. Pokud tedy nejste banka nebo americké námořnictvo, cloud je pro vás pravděpodobně to nejlepší řešení.
Proč byste měli důvěřovat cloudu? Možná i proto, že mu důvěřují největší světoví hráči a investice do cloudu se rapidně zvyšují každým rokem. Dostupnost a rychlost sdílení informací je klíčová pro každý segment. Podle výzkumu GlobeNewswire vzroste odvětví cloud computingu z 371,4 miliard dolarů v roce 2020 na 832,1 miliard dolarů do roku 2025 při složeném ročním tempu růstu 17,5%.
Všechny zmíněné moderní výdobytky technologie však stojí a padají na člověku. Pokud si majitel firmy neumí nebo nechce připustit potřebu digitalizace, obchodník novým metodám nedůvěřuje nebo je prostě líný, účetní má mnoho práce (stále), tak se s digitalizací nic nepohne. Ve hře je však mnohem více. Ve hře je konkurenceschopnost a udržitelnost malého a středního byznysu, který je klíčový pro ekonomiku jako takovou. Pokud v některých společnostech nedojde k rychlé adaptaci na nové technologie, stávají se mezi konkurenty velmi zranitelnými. Pro manažery je proto velmi důležité v řadách svých kolegů vyhledávat fanoušky těchto nástrojů, protože právě tyto osoby jsou ve firmách nositeli nové vlny a mají jedinečnou schopnost táhnout nahoru i ostatních. My ve FLOWii jejich voláme styční důstojníci.
Štěstí přeje připraveným (na cloudu), ale zároveň dobře informovaným a pečlivým obchodníkům (CRM pozitiv). Starých psů nových kousků nenaučíte, ale svět se mění a nehybnost ve světě technologií nemusí mít pozitivní vliv na vaše budoucí podnikání. Dejte šanci CRM systému nebo ERP systému i ve vaší firmě.
Autor: Ing. Lukáš Ivan, konateľ spoločnosti FLOWii
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 měsíc
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |