Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Senzační zpráva pro všechny startupy, podnikatele, menší týmy a projekty, kteří chtějí používat ke své práci prvotřídní nástroj pro správu svých kontaktů, marketing, ale zároveň nechtějí investovat do začátku vysoké částky! HubSpot přidal ke svému CRM zdarma i Email marketing a Ads marketing zdarma! To zásadně mění hru, všechny informace o svých kontaktech, které máte v CRM, můžete nyní využívat k personalizování svého email marketingu a kvalita vašich leadů poroste stejně jako pravděpodobnost nákupu. Pojďme se tedy podívat, o čem to celé je.
HubSpot je růstová platforma pro obchod, marketing a servis, tzv. All-in-One řešení. HubSpot vám pomáhá budoucí zákazníky přilákat a zaujmout a ty stávající potěšit a udržet pomocí principů Inbound marketingu. Aktuálně je HubSpot jedním z nejpoužívanějších nástrojů marketingové automatizace, používá ho po celém světě více jak 60.000 společností a další tisíce používají HubSpot CRM zdarma.
Inbound marketing do středu celého vašeho úsilí staví zákazníka. Ve správnou chvíli, na správném místě, ta správná nabídka a zásadní předpoklad, abyste toho mohli docílit je, že znáte svoje aktuální i své potenciální zákazníky. Toho dosáhnete nejlépe sběrem správných dat a jejich ukládáním. V dnešní digitální době není lepšího místa na správu dat o vašich návštěvnících, leadech a zákaznících, než je právě CRM (Customer relationship management). HubSpot CRM můžete využívat i v týmu a je od svého počátku zdarma až do 1.000 kontaktů.
Inzerce | Chci tu být také
Jako HubSpot partner pro Česko vytváříme pro klienty Inbound růstové strategie, které z HubSpotu vymačkají maximum. Zajímalo by vás víc? Kontaktujte nás
HubSpot úplně nejlépe poslouží v principu těm, kteří se na svém webu snaží vytvářet nové leady, neboli potenciální zákazníky, a ty se snaží přetvořit ve své zákazníky. 61 % specialistů marketingu odpovědělo, že vytvářet návštěvnost a generovat nové leady je jejich TOP výzvou (State of Inbound, 2018).
HubSpot je robustní nástroj, mohou ho stejně efektivně využívat jednotlivci jako korporace. HubSpot roste spolu s vámi a s vaším projektem. Pomocí různých úrovní licencí si můžete pro své potřeby pořídit jen ty nástroje, které opravdu v tu danou chvíli potřebujete, ale zároveň se nemusíte bát, že až váš projekt vyroste, budete muset měnit nástroj a migrovat všechny databáze jinam, jednoduše uděláte upgrade.
Pokud ještě nepoužíváte CRM, nemusíte se hroutit, 40 % obchoďáků přiznalo, že stále používá nástroje jako Microsoft Excel nebo Outlook pro správu svých kontaktů (State of Inbound, 2018).
CRM může mít od HubSpotu každý zdarma, stačí se zaregistrovat. CRM je srovnatelné třeba s Pipedrivem, umí toho opravdu spoustu a jednotlivcům, začínajícím startupům, nebo menším týmům do začátku poslouží opravdu výborně. Můžete vytvářet zdarma formuláře na web, komunikovat přes life-chat nebo chat-bota. Všechny informace o zákaznících, které nasbíráte, udržujete na jednom místě. Komunikace probíhá rovnou z HubSpotu a vy tak třeba víte, jestli si někdo otevřel váš 1:1 email nebo si zobrazil dokument, který jste mu právě poslal.
Pokud používáte WordPress, pomocí plug-inu si stránku propojíte asi tak za 20 vteřin a bez nastavování okamžitě generujete leady ze své stránky rovnou do CRM systému, kde s nimi můžete dále pracovat.
Toto léto se však HubSpot rozhodl udělat trochu vítr a ke svému CRM zdarma přidává část svého Marketing Hubu (modul zaměřených na marketingové aktivity), konkrétně tedy email marketing a Ads management. Už tedy žádné další nástroje na rozesílku emailu spolu s HubSpot CRM zdarma nebudete potřebovat. Nyní vše zvládnete z jednoho nástroje a možností využití je nespočet.
Co to pro vás znamená? V tuto chvíli můžete ochutnat další ze silných zbraní HubSpotu a ušetřit si tak spoustu času díky používání jednoho nástroje. Díky tomu získáte i mimo jiné více prostoru soustředit se na svůj business a méně starostí a komplikací s migrováním kontaktů, například do nástroje pro rozesílku newsletterů. Všechny leady, které pomocí formulářů na webu vytvoříte a všechny informace, které nasbíráte, můžete využít pro email marketing, newslettery, lead nurturing kampaně, follow-up kampaně a další. Můžete zlepšit svůj konverzní poměr na získání nového zákazníka a efektivněji pracovat s leady. 83 % společností už dneska používá alespoň základní segmentace, jako jsou věk a pohlaví (Econsultancy, 2016), tak nezůstávejte pozadu!
Možnostem využití segmentací na základě informací v CRM a email marketingu se meze nekladou, tedy kromě jedné, HubSpot vám umožní zdarma rozesílat 2.000 emailů měsíčně a v patičce budete mít branding, podobně jako to má i MailChimpu zdarma. Reporting a analytika email marketingu je samozřejmostí a vy tak budete vědět, jak si vaše kampaně vedou, navíc při pohledu na detail uživatele v CRM uvidíte, jak konkrétní uživatel na vaše kampaně reaguje, a můžete podle toho upravit třeba způsob komunikace, pokud s ním budete zrovna chatovat, telefonovat nebo si psát 1:1 emaily.
V tuto chvíli je mezi verzemi MailChimpu a HubSpotem zdarma jeden zásadní rozdíl. MailChimp nemá CRM, je to nástroj na rozesílku emailů. Možná i proto se více hodí pro e-shopy. HubSpot vám díky vychytanému CRM nástroji umožnuje daleko více věcí, jednou z nich je například spolupráce obchodu a marketingu v rámci jednoho nástroje, všichni pracují s jednou databází, a to samo o sobě vytváří daleko lepší podhoubí pro možnosti růstu vašeho projektu. Spolupráce několika lidí v rámci jednoho HubSpotu je také častým WOW efektem, který zákazníci v prvních chvílích zažívají.
Ke svému HubSpotu si můžete zdarma připojit 2 reklamní účty Google Ads, Facebook nebo LinkedIn. Díky integraci a analytice můžete sledovat reálný dopad vašich marketingových aktivit na generování kvalitních leadů a získávání nových zákazníků. Vidět výsledky reklam na svém webu, vám pomůže zaměřit své aktivity tam, kde to dává největší smysl a kde můžete získat ze své investice nejvíc užitku nebo bez problémů počítat své ROI (Return-of-investment), obzvlášť když 39 % markeťáků přiznává, že prokázání ROI je jednou z jejich největších výzev (State of Inbound, 2018).
Výčet možností, které HubSpot Free nabízí je opravdu velký, ale pro vás je to skvělá příležitost vyzkoušet si špičkovou růstovou platformu. Začít můžete klidně úplně zdarma a jak roste Váš projekt a vaše požadavky, tak porostou i možnosti, které vám HubSpot může nabídnout.
Je důležité nezapomenout na jednu věc, HubSpot je jen nástroj a je tedy jasné, že samo se to neudělá. Je potřeba toho umět využít a i z Free verze se dá získat víc, než si můžete myslet. Strategie, koncept a zkušenosti mohou váš růst hodně urychlit a zefektivnit vynaložené úsilí, a přesně to v GrowBetter.cz děláme. Vytváříme růstové strategie a jako certifikovaný HubSpot partner pomáháme projektům růst a HubSpot Free CRM + Marketing je skvělý začátek. Pokud si nebudete jistí, jestli je pro vás HubSpot vhodný, kontaktujte nás a úvodní nastavení a vstupní konzultaci do HubSpotu od nás získáte zdarma.
Autor:
Lukáš Hertl
Lukáš se skoro 10 let věnuje eCommerce a digitálnímu marketingu, kde působí několik let jako konzultant. Pomáhá společnostem lépe růst, a proto vytvořil vlastní agenturu GrowBetter.cz zaměřenou na Růstové strategie a Inbound marketing. Jako jedním z mála v Česku je certifikovaný HubSpot Partner.
Autor obrázků: GrowBetter.cz
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |