Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
O Číně se v Česku v souvislosti s e-commerce moc nemluví. Přesto se minimálně řadí mezi světové e-commerce lídry. Zakladatel MonkeyData a Lemonera Jan Laštůvka se mnou rozebral, jaké trendy můžeme v čínské e-commerce vidět a jak jednoho dne ovlivní české e-shopy.
Čína je podle některých odborníků jedničkou v e-commerce na světě. V Česku se ale nejvíc inspirujeme zejména na západních e-shopech. Spíš než od Alibaby se učíme od Amazonu. Proč tomu tak je a v čem se čínské e-shopy liší od těch českých?
Honza rozebral i svoje vlastní zkušenosti s podnikáním v Číně. Na vlastní kůži si vyzkoušel jednání s čínskými dodavateli a navštívil i jejich továrny. Co se od nich můžeme naučit a na co se připravit, pokud chcete i vy v Číně podnikat?
Celý rozhovor najdete i v našem e-commerce podcastu.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.