Inzerce | Chci tu být také

Nejlepší rozhovory o strategii e-shopů

Děláme maximum pro to, abychom pro vás připravili co nejkvalitnější obsah pro budování a úspěch vašeho e-shopu. V následujícím žebříčku jsme vybrali několik nejlepších rozhovorů, ve kterých rozebíráme důležitá strategická rozhodnutí e-shopařů a kterými se můžete inspirovat i vy.

Rozhovorů o tvorbě e-shopů u nás najdete stovky. Všechny jsou v rubrice E-shopy. Ty nejlepší rozhovory můžete poslouchat v rámci našeho premium obsahu, kam si zveme nejzkušenější české specialisty na e-commerce a zakladatele e-shopů.

Inzerce | Chci tu být také

1
Premium

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 2 roky

2
Premium

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 2 roky

3
Premium

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 3 roky

4
Premium

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 3 roky

5
Premium

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 3 roky

6
Premium

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 3 roky

7
Premium

Data-driven: Jak naučit firmu přemýšlet datově? | Martin Faith (Top4Sport)

Top4Sport provozuje téměř stovku e-shopů. Ročně dosahuje tržeb okolo 1 miliardy korun a expanduje do zahraničí. Podívejte se, jak se řídí přes data.

Před 2 roky

8
Premium

Profesionalizace firmy. Příběh BigBoy.cz | Alex Koníček

Zakladatel značky BigBoy.cz Alex Koníček vypráví, jak jeho firma prodělávala peníze, zaměstnanci nevěděli, co dělat, a firma se musela profesionalizovat.

Před 3 roky

9
Premium

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 3 roky

10
Premium

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 3 roky

11

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Jak vyjednávat smlouvy s dodavateli, co rozhodně nepodepsat v nájemní smlouvě skladových prostor a jak do budoucna nepřijít o firemní know-how? Napoví advokát Jaroslav Baier.

Před 4 roky

12

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Cílem mých rozhovorů je co nejvíce podpořit zakladatele a šéfy českých a slovenských firem, a to včetně e-shopů. Ty často podceňují tzv. transakční ekonomiku a neuvědomují si, že mnohdy i na části svých objednávek prodělávají peníze. Pozval jsem si proto…

Před 5 roky

13
Premium

Tvorba firemní strategie a vhodné metodiky | Jan Chovanec (Malfini)

Největší český výrobce textilu Malfini a jeho firemní strategie. Jak se tvoří, jaké metodiky použít a jak se strategií následně pracovat? Odpoví ředitel Jan Chovanec.

Před 2 roky

14
Premium

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?

Před 3 roky