Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Děláme maximum pro to, abychom pro vás připravili co nejkvalitnější obsah pro budování a úspěch vašeho e-shopu. V následujícím žebříčku jsme vybrali několik nejlepších rozhovorů, ve kterých rozebíráme důležitá strategická rozhodnutí e-shopařů a kterými se můžete inspirovat i vy.
Rozhovorů o tvorbě e-shopů u nás najdete stovky. Všechny jsou v rubrice E-shopy. Ty nejlepší rozhovory můžete poslouchat v rámci našeho premium obsahu, kam si zveme nejzkušenější české specialisty na e-commerce a zakladatele e-shopů.
Inzerce | Chci tu být také
Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.
Před 3 roky
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 3 roky
Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.
Před 4 roky
Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.
Před 3 roky
Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.
Před 4 roky
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 4 roky
Top4Sport provozuje téměř stovku e-shopů. Ročně dosahuje tržeb okolo 1 miliardy korun a expanduje do zahraničí. Podívejte se, jak se řídí přes data.
Před 3 roky
Zakladatel značky BigBoy.cz Alex Koníček vypráví, jak jeho firma prodělávala peníze, zaměstnanci nevěděli, co dělat, a firma se musela profesionalizovat.
Před 4 roky
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 3 roky
Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.
Před 3 roky
Jak vyjednávat smlouvy s dodavateli, co rozhodně nepodepsat v nájemní smlouvě skladových prostor a jak do budoucna nepřijít o firemní know-how? Napoví advokát Jaroslav Baier.
Před 5 roky
Cílem mých rozhovorů je co nejvíce podpořit zakladatele a šéfy českých a slovenských firem, a to včetně e-shopů. Ty často podceňují tzv. transakční ekonomiku a neuvědomují si, že mnohdy i na části svých objednávek prodělávají peníze. Pozval jsem si proto…
Před 6 roky
Největší český výrobce textilu Malfini a jeho firemní strategie. Jak se tvoří, jaké metodiky použít a jak se strategií následně pracovat? Odpoví ředitel Jan Chovanec.
Před 3 roky
Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?
Před 4 roky