Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Dneska tu mám po dlouhé době někoho z konzultační agentury ACOMWARE, a to přímo jejího CEO Davida Vurmu. Povídali jsme si o zákaznické retenci – tedy o tom, jak to udělat, aby u vás zákazník nenakoupil jednou, ale ideálně vícekrát.
Jsou to tak 4 roky, co jsem se v rozhovorech tématu zákaznické retence docela aktivně věnoval. Přišlo mi, že tehdy to bylo téma, o kterém se v Česku vůbec nemluvilo a e-shopy ho dost podceňovaly. Změnilo za poslední roky něco, nebo stále e-shopy řeší jenom akvizici nových zákazníků a na stávající zákazníky zapomínají? A jak můžete ve vašem e-shopu k retenci přistoupit i vy?
Právě o tom je náš rozhovor, který jako tradičně najdete i ve formě podcastu.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.