Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Dochází vám nápady pro blogové články? Chtěli jste mít atraktivní sociální sítě, ale místo toho na ně přispíváte nepravidelně? Nevíte, kde hledat obrázky pro své posty nebo jak si nastavit marketingovou strategii, která by k vašemu podnikání přitáhla pozornost lidí a vyhledávačů? Máme pro vás dobrou zprávu. K úspěchu vám stačí šikovný virtuální asistent: umělá inteligence.
A co je umělá inteligence? Definic existuje několik. Zjednodušeně ale můžeme říct, že je to technologie, která simuluje lidské myšlení, a dokáže řešit úkoly, které dříve vyžadovaly lidský intelekt. V praxi to tedy znamená, že umí jednat jako člověk a v mnoha úkolech ho zastoupit.
Umělá inteligence k učení používá velké množství dat a to, co se z nich naučí, pak uplatňuje v různých oblastech, jako je automatizace rutinních úkolů, zákaznická podpora nebo správa dat.
Inzerce | Chci tu být také
Vyniknout v záplavě konkurence rozhodně není jednoduché. Není to však nemožné. I když totiž nemáte dostatek času nebo inspirace, stále můžete do online prostoru pravidelně přispívat a přitáhnout na sebe pozornost. Díky rozvoji umělé inteligence už dnes totiž můžete vytvářet čtivý a originální obsah za zlomek času a s minimálními náklady.
Umělá inteligence dokáže zastat funkci profesionálního copywritera a marketéra, který pro vás sestaví nejen strategii na sociální sítě, ale také přichystá chytlavé příspěvky, náměty na virální videa nebo napíše newsletter, který si lidé přečtou až do konce. Stačí jen správně používat její nástroje, které se díky rozvoji umělé inteligence zdokonalují a jejich přínos pro podnikání je stále výraznější.
Umělá inteligence nikdy nespí a nemá kreativní blok. Dokáže proto kdykoliv vysypat doslova tisíce skvělých nápadů a vy už si tak nikdy nemusíte lámat hlavu s kvalitním obsahem. Budete ho mít neustále připraven.
Umělá inteligence je skvělým pomocníkem při hledání nových nápadů nebo aktuálních témat. Pokud proto máte tvůrčí blok nebo přemýšlíte v zajetých kolejích, může vás nasměrovat novou cestou. Inteligence AI nabízí široké spektrum aplikací, které mohou výrazně zlepšit efektivitu a kvalitu vaší práce.
Během několika vteřin pro vás připraví desítky námětů na blogové články, vytvoří konzistentní plán pro publikování na sociálních sítích nebo vymyslí osnovu e-booku. Jednoduše vás může rozhoupat, pokud už několik hodin sedíte nad prázdným textovým editorem a nevíte, kde začít.
Pokud chcete, aby si vás vyhledávače oblíbily, je třeba psát články na svůj blog pravidelně. Pokud si však stanovíte, že na sociální sítě budete přispívat třikrát týdně, nový blogový článek přidáte každé úterý a k tomu budete pravidelně pracovat na e-mailových kampaních, zjistíte, že vás všechny tyto činnosti připraví klidně i o deset hodin týdně.
Využijte proto umělou inteligenci jako svého osobního copywritera. AI totiž umí nejen vytvořit poutavý nadpis a outline článku, ale také získat potřebné informace a blogový článek kompletně sepsat už za pár vteřin. Týdně tak můžete přispívat do celé řady online kanálů a neztratit přitom více než pár minut. Díky pokroku umělé inteligence jsou navíc články v češtině čím dál lepší jak obsahově, tak i stylisticky.
Ušetří vám také práci v rutinních záležitostech, jako je tvorba produktových popisů, popisů kategorií, FAQ nebo meta dat.
Každý ze svých textů navíc můžete doplnit odpovídající grafikou a netrápit se s autorskými právy k obrázkům na internetu. A je jen na vás, jestli toužíte po realistické fotce nebo abstraktní ilustraci. Generátor obrázků umělé inteligence bude tvořit podle vašich představ. Stane se zkrátka vaší neomezenou fotobankou, která se přizpůsobí vašim potřebám.
K tomu, aby pro vás umělá inteligence udělala, co potřebujete, je důležité použít správný nástroj. A proto si nejprve musíte odpovědět na otázku, co od umělé inteligence přesně chcete.
Potřebujete hlavně články na blog, příspěvky na IG nebo Facebook, nápady na reels, poutavé reklamy, čtivé texty na web, šablony pro prodejní texty, efektivní newslettery nebo chytlavé titulky k článkům a videím? Pak nemusíte s hledáním funkčního nástroje ztrácet čas. My jej pro vás připravili.
Jmenujeme se Štěpán a Ondřej a přesně pro tyto potřeby jsme vytvořili českou aplikaci Editee. Je to nástroj, jehož cílem je usnadnit práci podnikatelům a poskytnout jim praktický nástroj pro tvorbu úspěšného online marketingu.
Součástí aplikace tak není pouze oblíbený ChatGPT a generátor obrázků, ale také nástroj pro tvorbu audia a desítky praktických šablon, díky nimž vytvoříte originální a autentický obsah ve zlomku vteřiny. Editee také využívá strojové učení, které zlepšuje schopnosti umělé inteligence a umožňuje aplikaci se učit a zlepšovat z vlastních zkušeností.
Už není potřeba složitě strukturovat blogový článek nebo hledat správné hashtagy k příspěvku na sítě. Do předpřipravených šablon jen vložíte základní informace o požadovaném příspěvku a Editee připraví originální obsah, který se drží aktuálních marketingových trendů.
Dlouhodobě jsme vnímali, že na českém trhu chybí nástroj, který by podnikatelům usnadnil každodenní činnosti od psaní produktových popisů, přes správu sociálních sítí až po tvorbu grafiky nebo funkční marketingové strategie. Proto jsme se jednoho dne spojili a rozhodli se vytvořit aplikaci, do které dáme to nejlepší z našich dlouholetých zkušeností v digitálním marketingu a programování.
Aplikace Editee se stane vaším ochotným copywriterem, který za vás zodpovědně převezme celou tvorbu online marketingu. Díky její rychlosti a schopnosti efektivně pracovat s umělou inteligencí můžete navíc okamžitě reagovat na nejnovější trendy a témata.
Pokud sníte o předních pozicích ve vyhledávačích a sociálních sítích, které budou vaše fanoušky bavit, nemusíte hledat způsoby, jak to dokázat. Stačí vyzkoušet naši online platformu. Pro všechny nováčky jsme si navíc připravili 5denní bezplatnou zkušební verzi. Uvidíte, že od skvělého marketingu jste celou dobu stáli jen jeden krůček. Zkuste to s námi!
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 4 týdny
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 8 měsíců
Před 10 měsíců
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |