Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Za 5 let budování Mladého podnikatele jsem pro vás natočila nahrál přes 600 rozhovorů. Za tu dobu se mnohé změnilo a změnily se i příběhy lidí, se kterými jsem si v těch rozhovorech povídal.
Jsou to bezmála 4 roky, co se v Česku začalo mnohem více mluvit o influencer marketingu a u mě ve studiu se objevil zakladatel CEO agentury Get Boost Tomáš Gavlas, který firmám právě s influencery pomáhal spolupracovat.
V průběhu času zažil Tomáš řadu úspěchů, ale i mnoho pádů. Během 7 měsíců se mu rozpadly hned 3 velké projekty – multimediální festival, soutěž krásy na Univerzitě Karlově a majáles v Praze. Tomáš spadl v podstatě na podnikatelské dno. Dnes už dělá něco jiného.
Při jedné z jeho poutí se u Galilejského jezera rozhodl napsat knihu Karlaz, která se pokouší formulovat odpovědi na otázku „Jak žít život, aby to mělo smysl?“. Tomáš v ní shrnuje vše, co se za svou cestu naučil a co je mu dnes nejbližší – neviditelná témata v podobě úvah nad životem a lidským rozvojem. Rozhovor najdete i jako podcast.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.