Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela zaplatit.
Jsem moc vděčný za to, že jsem ve studiu mohl přivítat Carly Kirstenovou, známou spíše jako Carrie Kirsten. Vím, že mnoho lidí má na dnešní influencery ze sociálních sítí spíše negativní názor. Přesto jsou to lidé, kteří mají vliv na statisíce dalších lidí a kteří si za reklamu na svých profilech účtují obrovské částky.
Chtěl jsem ale především ukázat, jaký život takoví lidé vedou a co všechno může úspěch na internetu přinést. Carly se v našem rozhovoru rozpovídala třeba o tom, proč si nemůže jen tak zajít nakoupit do obchodu, proč nemá moc přátel a kvůli čemu strávila nějakou dobu na psychiatrii.
Chtěl bych také říci, že podobné příběhy neslýchám jen od mladých influencerů. Úspěch si svou daň vyžádal i u mnoha dalších lidí, které znám. Bez ohledu na to, zda jste podnikatel, manažer, sportovec, zpěvák nebo youtuber, všechno něco stojí. Tento rozhovor může napovědět, jak taková cena vypadá. Najdete ho i v našem podcastu.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 3 roky