Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Ano, i v době, kdy má každý v peněžence několik věrnostních kartiček, se vyplatí udržovat se zákazníky vztah pomocí věrnostního programu. Pomůže vám přimět zákazníky k dalším nákupům, hodnotit vaše produkty i zvát nové zákazníky. Musíte ale uchopit svůj program jinak než ostatní: odlišit se.
Základ většiny věrnostních programů jsou slevy – slevy za body, slevy k narozeninám, slevy za nákup… Slevy ale nejsou samospásné. Proč?
Slevy sice mohou být součástí vašeho programu, ale nejsou tím, co vás odliší – váš věrnostní program by neměl stát jen na nich. A na čem tedy?
Nemluvíme o tom, že byste měli svým zákazníkům za věrnost věnovat propisku s logem nebo klíčenku. Zapojte do svého programu dárky, které dávají smysl oběma stranám: vám se vyplatí a vaše zákazníky potěší.
Inzerce | Chci tu být také
Proč sáhnout po dárcích za věrnost?
Jak vybrat dárky, které vaše zákazníky zaujmou? Zásadní je poznat, kdo vaši zákazníci jsou. Co je zajímá? Co je baví? Jsou spíš z města, nebo z vesnice? Sportují? Tyto informace vám koneckonců pomůžou nejen s vytvořením dobrého věrnostního programu, ale i se správným zacílením reklam i s texty na vašem webu.
Tip: Nechte si s výběrem dárků poradit. Největší český prodejce reklamních předmětůReda má s věrnostními programy zkušenosti, nabízí přes 7000 předmětů a zajistí i jejich potisk.
Zákazníky můžete nechat vybrat z několika variant. Doporučujeme nabízet menší, dosažitelnější dárek, a zároveň dárek větší, na který bude zákazník potřebovat víc věrnostních bodů. S takovým systémem dárků budou zákazníci vědět, že je reálné získat odměnu, a zároveň že se mohou propracovat i k velmi hodnotnému dárku.
Vytvořením programu to nekončí. Nezapomeňte o sobě dávat pravidelně vědět. Jak?
Zajímají vás další tipy pro úspěšný věrnostní program? Přečtěte si článek Věrnostní program: PROČ se vám vyplatí a JAK na něj?
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Předevčírem
Před 4 dny
Před 1 týdnem