Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Víte, co mě skutečně bolí u srdce?
Kolik potkávám lidí, kteří by mohli žít naprosto nádherný a velmi úspěšný život, ale nedovolí si to. Brání jim v tom spousta vnitřních přesvědčení a vzorců, které převzali od svých rodičů a dalších lidí zejména z dětství.
Když jsme malí, jsme velmi snadno ovlivnitelní. A spoustu let našeho života jsme v neustálém kontaktu s lidmi, kteří nás vychovávají. Rodiče, pěstouni, prarodiče, širší rodina, vychovatelé, ale klidně i sousedi, spolužáci a další a další.
Nejvíc si toho ale odnášíme od mámy a táty.
To právě oni dám dali život, a pokud jsme měli štěstí s nimi vyrůstat, předali nám i spoustu svých vlastních návyků, přesvědčení, názorů a vzorců chování.
Ukázali nám, jak vypadá láska a jak fungují vztahy. Ukázali nám, jaký postoj mají k práci a kam až ji nechávají zacházet. Ukázali nám spoustu věcí o světě – třeba o úspěchu nebo o tom, jak se chovat k dalším lidem.
Dělali to nejlepší, co v danou chvíli dokázali. I ti nejlepší rodiče na světě nenechají své děti bez poskvrny a i oni se na nich podepíší mnoha vzorci, aniž by si to třeba přáli.
Problém pak nastává, když za mnou chodí podnikatelé s tím, že se jim nedaří rozjet byznys. V takové chvíli zjistíte třeba to, že je rodiče jako děti podceňovali a oni si teď nevěří a nedokážou si stoupnout na trh a prodat svoje kvality.
Nebo zjistíte, že jejich rodiče pracovali od rána do noci, tahali si práci i domů a že sice vybudovali obrovské kariéry někde v korporátu, ale jejich děti dnes trpí psychickými problémy a nejsou schopny budovat kvalitní vztahy, protože to prostě doma nikdy neviděly a neměly se to, kde naučit.
Zjistíte, že si z toho všichni odnášíme nějaká přesvědčení. Třeba to, že podnikání je dřina a zabírá hodně času. Proč? Protože takhle neschopně a neefektivně podnikal někdo z rodiny nebo kdosi, koho jsme sledovali. Nebo že bychom neměli být tak drazí a raději slevit, protože se u nás doma vždycky nakupovalo ve slevách a kdo prodával draze, ten byl špatný nebo rovnou podvodník.
Funguje to i opačně. Můžete vybudovat neuvěřitelné kariéry jenom proto, že vás táta nikdy nepochválil a naopak vás hodně podceňoval, takže se mu podvědomě chcete konečně zalíbit. Nebo jste byli celé dětství outsider, tak teď chcete všem ukázat, jak se ve vás spletli.
Přiznáte si to nahlas?
Nejspíš ne. Většina těch pravd je ukrytá pod nánosy všech debilních názorů a iluzí, které jsme v průběhu života nasbírali. Viděli jsme je doma nebo někde jinde a tak moc jsme se v nich utvrzovali, že je dnes považujeme za naprosto samozřejmé.
Mám pro vás tajemství…
Podnikání je náročné, bere strašně moc času a nejde u něj budovat kvalitní, plnohodnotné a spokojené vztahy. Nemůžete podnikat a mít klasickou pracovní dobu, nebo dokonce pracovat ještě míň než ostatní. Není ani možné prodávat nejdráž, protože to od vás nikdo nekoupí. A rozhodně se nejde cítit dobře, svobodně a mít všechno, po čem toužíte, dokud si na to nevyděláte a neodmakáte si to.
To všechno je pravda.
Pokud tomu věříte.
Jenomže víra je otázkou volby. Nemusíte tomu věřit a můžete se přidat mezi spoustu dalších lidí, pro které není podnikání náročné a nebere čas na úkor zdraví, vztahů a pohody. Nejsou úspěšnější, nejsou dál, nemají ničeho víc. Jenom to mají v hlavě nastavené tak, že podnikají s lehkostí, svobodou a radostí.
Jakmile takhle přistoupíte k vašim plánům a vizím, začnete je stavět jinak. Není to v ničem jiném než to, co dělají byznysy po celém světě už spoustu let. Určují si hodnoty, tedy vnitřní přesvědčení, na základě kterých se rozhodují a vyvíjí. Dělá to Google, Meta, Amazon, kdokoliv další.
A úplně stejně to funguje i u jednotlivců.
Čemu věříte? Tomu, že byznys je těžká řehole? Pak se nedivte, že ho takový máte. Že u něj nezvládnete žít plnohodnotný život a mít čas na své nejbližší? Pak se nedivte, že přesně tak to bude. Nebo věříte tomu, že nemůžete být dražší, protože si to někdo nekoupí? Pak není divu, že s tímhle nastavením nikoho ani nepřesvědčíte. Věříte tomu, že všechno si uděláte nejlépe sami? Pak se nedivte, že nemáte kolem sebe lidi, kteří by byli lepší než vy. Proč by tam byli?
V každou jednu vteřinu vašeho života se vám něco odehrává v hlavě. Je obrovský omyl si o tom cokoliv myslet. Nevíte zdaleka všechno, co se vám tam odehrává. Nevíte ani, proč se to odehrává. A už vůbec si to nevybíráte, pokud to opravdu neumíte.
Lidé si o sobě většinou myslí, že moc dobře ví, jak mají žít, jak mají věci dělat a jak věci fungují. Z drtivé většiny to ale vychází pouze z jejich přesvědčení a najdete spoustu příkladů, kde to funguje úplně jinak. Jenom oni to nevidí a neumí.
Strašně moc dobrých nápadů na byznys, podnikatelských strategií, neskutečně moc lidských talentů, úžasných týmů a samozřejmě tragicky moc vztahů, které mohly překonat úplně všechny fantazie, skončilo jenom proto, že někdo něčemu věřil a ono to nefungovalo.
Nedokážu slovy vyjádřit, jak důležité téma tohle je. Neexistuje snad nic, co by mělo větší vliv na vaše podnikání. Stačí začít vnímat, co si myslíte, o čem jste přesvědčeni a jak podle vás věci musí být. A ptát se, kde jste to sakra sebrali a jestli to náhodou není i jinak.
Zvu vás, abyste společně se mnou byli součástí lepšího přístupu. Pojďme si společně vytvořit nová přesvědčení, která nám budou pomáhat žít mnohem lepší život a stavět i šťastnější podnikání.
Pojďme podnikat s lehkostí, svobodou a radostí. Vydělávejme peníze snadno a s naprostou samozřejmostí. Prodávejme přirozeně a od srdce tak moc, jak věříme naší tvorbě a sami sobě. Buďme těmi lidmi, kteří žijí ideální životy, ve kterých mají nadbytek času, jsou nejlepšími partnery, rodiči, kamarády, kolegy a lidmi jako takovými, a žijí ještě lepší životy, než si dokážeme představit.
Tohle! To jsou hodnoty, na kterých stavme náš byznys. Jsou to přesvědčení, kterým pokud uvěříme, tak nám pomohou rozhodovat se úplně jinak a tvořit i mnohem lepší výsledky.
První, co ale musíme udělat, je vůbec dovolit si uvěřit, že je něco takového možné. A pokud tohle vám zatím nejde, tak vám z celého srdce přeji, abyste co nejdřív potkali někoho, kdo vám to ukáže v praxi, nebo kdo vám pomůže zjistit, proč si to děláte těžší.
Když nebudete vědět, napište a já vám pomohu.
„Haha, takhle jednoduchý to není.“
„Jasně, Jirko, tobě se to říká, ale v mé situaci to nejde.“
„Jo, tohle budu řešit taky, ale nejdřív na to musím vydělat!“
„Téééda, ty jsi sluníčkář. Takhle to přece nefunguje.“
Pokud tomu věříte, tak máte pravdu Co když ale přeci jen existuje malinká šance, že to může být jinak. Nevyplatí se ji prozkoumat co nejdřív? :)
Mějte se… ideálně.
Váš Jirka
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |