Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
se proslavil hlavně v posledních několika měsících, kdy s velkou slávou otevřel svým způsobem trochu revoluční projekt Milionové Impérium. To mělo v lidech objevit skrytý talent a naučit je vydělávat na internetu. Samozřejmě až po zaplacení.
David přišel s geniálním nápadem. Do svého systému umožnil vstup až po zaplacení 10.000 Kč, přičemž uživatelé, kteří jeho slovům uvěřili a rozhodli se do své budoucnosti investovat prostřednictvím Milionového impéria, se mohli dostat k zajímavým tipům a nástrojům pro podnikání na internetu. Vše mělo za následek vznik nových milionových impérií, která už sice nevyvolala takovým boom jako to Davidovo, ale svoje uživatele si některá určitě našla. Pojďme si je ukázat…
Všechna milionová impéria stojí na jednoduchém základě – nadšení a úsměv jeho protagonisty, přesvědčivá, pozitivně naladěná slova a laskavé empatie vůči divákovi. Video by ve vás mělo vzbudit nadšení z nabízené služby a chuť se zaregistrovat. Přehnaná pozitivita sice může být ke škodě, nicméně i tak nabídla prostor pro vlastní fantazii. Právě proto řadíme na první místo stránky Švejka, který nás má seznámit s penzijní reformou. Zvolil velmi zajímavý způsob prezentace, která se vskutku povedla.
Kromě pozitivně naladěných lidí je ve videu důležité i to, co říkají. Jejich přesvědčivost a styl prezentace může diváky přilákat, ale i odradit. Z našeho pohledu velmi povedené video natočil Dr. Kouč, jehož cílem je v lidech „rozvíjet styl úspěchu“. Tří a půl minutové video, na němž je vidět, že si s ním autor vyhrál, vám řekne více, bohužel registrace asi nefunguje. Jelikož mě video zaujalo, chtěl jsem se dozvědět něco dalšího, nepřišel mi však žádný email poté, co jsem vyplnil registrační formulář. Rozvíjení mého úspěchu se tedy nekoná…
Inzerce | Chci tu být také
S úplně prvním impériem, jež má pod vedením voják Švejk, souvisí i o něco starší Milionová příležitost. Tu vede Pavel Fara, který je velmi aktivní i na svém Facebooku a se svými názory se dostal až do článku na iDnes.cz. Jeho kurz má za cíl vychovat nové finanční poradce, pomoci jim v cestě za úspěchem a napravit trochu pokaženou pověst finančního poradenství v Čechách. Pavel před pár dny lákal své svěřence na Kongres finančních poradců, jehož se zúčastnil například i Ivo Toman.
Vlastní milionové impérium můžete udělat opravdu o čemkoliv, což ve spojení se stále sílící ženskou emancipací dává podnět k vytvoření kurzu, jako je právě ten manželky Davida Kirše. Ta se rozhodla pomáhat ženám při boření zažitých mýtů, kterým ženy mylně věří. Podle statistiky se do kurzu přihlásilo již více než 15 000 uživatelů.
Kladné i negativní reakce se snesly na další impérium, tentokrát to v režii Pavla Říhy. Ten tvrdí, že kladné reakce převažují a jeho kurz tak vesele učí své uživatele zvládat úspěšné budování nových návyků, zbavovat se zlozvyků a „stát se architektem svého života“. Zajímavý článek o kurzu si můžete přečíst i na stránkách Honzy Kvasničky, šéfredaktora našeho magazínu.
Zdroj videa: Youtube.com, úvodní stránky ŠkolaNávyků.cz
Úspěch je nejčastějším tématem milionovým impérií a jinak tomu není ani u kurzu Michala Hanuše, který si dal za cíl ve svých svěřencích rozvíjet pravý potenciál a naučit je žít život naplno. Po absolvování kurzu mají objevit celkem sedm vlastností, jež spojují ty nejúspěšnější lidi všech dob. Které to asi budou?
Tematicky z mého pohledu nejzajímavější je kurz o optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Autorem je Josef Řezníček, který má v SEO velké znalosti a rozhodl se je nabídnout svým uživatelům. Jeho kurz vás naučí, jak webové stránky optimalizovat, dlouhodobě si udržet vysoké pozice ve vyhledávačích, analyzovat klíčová slova a mnoho dalšího.
Zajímavostí je, že SEOškola vznikla dříve než Kiršovo Milionové impérium.
Cílem Jazykové revoluce je zkrátit dobu osvojování si cizího jazyka zjednodušením učení. Webové stránky sice moc přesvědčivé nejsou, ale ve videu vám Michal Urbánek, lektor jazyků, řekne vše o tom, co se v jeho kurzu můžete naučit.
Zdroj videa: Youtube.com, úvodní stránky JazykováRevoluce.cz
Takřka maturitní video na stránkách dalšího impéria vás přesvědčuje, abyste se zaregistrovali do kurzu, na jehož konci máte najít svoji jedinečnost, začít žít život naplno a vykročit na cestu za splněním vlastních snů. Autorem projektu je Antonín Tomek, pracující jako zážitkový pedagog.
Zdroj videa: Youtube.com, úvodní stránky JdiZaSvýmSnem.cz
To, že 90 % lidí ve špatně prožívá svůj život, se snaží vyřešit kurz kouče Vladimíra Vymětala. Kurz má do vašeho života přilákat nové štěstí, naučit vás žít šťastnější život a více si jej užívat. Ovšem pouze tehdy, kdy „uvěříte své radosti a necháte se vést“.
[poll id=“6″]
Milionových impérií je určitě ještě daleko více a další se možná ještě objeví. Nás zaujala hlavně tato, z nichž některá naleznete i na MilionováImpéria.cz, kde pomalu vzniká skvělý seznam všech lidí, co podlehli návnadám Davida Kirše a rozhodli se vybudovat vlastní milionové impérium. Pokud znáte nějaká další, neváhejte nám je do komentářů napsat!
Tento článek/rozhovor vyšel před 12 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |