Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pro mnoho e-shopů začíná pomalu, ale jistě těžké období. Ústup koronavirových opatření, začátek války na Ukrajině a s ní související nástup ekonomické recese pravděpodobně ukončí hody, které v e-commerce světě poslední dva roky panovaly a odrazí se v nižší ochotě nakupovat ze strany spotřebitelů. Přesto je zde nemálo e-shopů, které se s nastalou situací vyrovnávají s grácií. Jak to dělají? I o tom bude konference E-commerce day 2022!
Celodenní konference E-commerce day je určena malým a středním e-shopům. Přední experti z různých oborů se zde vyjadřují k tématům, která e-commerce komunitu aktuálně nejvíce pálí. Provozovatelé e-shopů mají na akci vstup zdarma.
Již 8. října 2022 se můžete těšit na druhý ročník této konference, která se bude konat v prostorách Impact hubu v Brně. Připraveno je 20 přednášek a 10 workshopů z oblasti marketingu, práva, účetnictví, logistiky, ale také inspirativní příběhy majitelů e-shopů, jež se s přicházející krizí nejlépe vyrovnávají.
Za konferencí stojí v roli organizátorů nadšenci do e-commerce z neziskové organizace GUG.cz, kteří se sami pohybují v e-shopovém světě a rádi předávají své dovednosti a znalosti dál, naplňujíc tak poslání GUGu: vzdělávat Česko.
Inzerce | Chci tu být také
Motivací ke vzniku akce byla absence kvalitní celodenní oborové konference pro e-shopy na Moravě. To, jak po informacích, zkušenostech a příkladech z praxe prahnou e-shopaři nejen v Praze, ukázal obrovský ohlas prvního ročníku, který navštívilo přes 250 nadšených účastníků. Připomenout si jej můžete v galerii fotek z roku 2019.
To nejžhavější téma, které řeší nebo brzy bude řešit téměř každý e-shop je vyrovnávání se s důsledky nástupu ekonomické recese. Po enormních nárůstech tržeb v dobách největší covidové pandemie přichází střemhlavý pád způsobený kombinací nečekaných událostí na Ukrajině a přirozeného vývoje ekonomického cyklu.
Jak s e-shopem tuto post-covidovou kocovinu ustát vám poradí Michal Kubíček, který je předním e-shopovým mentorem s praxí z vlastního e-shopu Svět cukrářů. Také Michal Krutiš poskytne cenné know-how, jak se masivním propadům tržeb bránit pomocí změny marketingové strategie. Zazní řada tipů, které lze aplikovat již dnes.
Kromě rad, jak ustát aktuální situaci, je důležitá také příprava na další období. Rok 2023 bude pro většinu e-shopů výzvou. E-commerce prostor už nebude takový jako býval před rokem 2020, kdy do našich životů poprvé vstoupila covidová pandemie. Je nezbytné tuto skutečnost přijmout a přizpůsobit se jí.
Všechny e-shopy musely začátkem roku přidat na své stránky cookie lištu, která je připravuje o spoustu cenných dat. Co se stane, přijdou-li další regulace a firmy jako Google či Facebook nebudou moci sbírat data vůbec? Jak to bude s výkonnostním marketingem, na kterém stojí velká část obratů každého e-shopu? Toto téma otevře přední analytik a spoluvlastník agentury Taste Jan Tichý ve své přednášce o zániku 3rd party cookie.
Nelze ignorovat zesilující trend marketplace v posledních letech. Bude přes virtuální tržiště do pár let proudit více než třetina obratu každého e-shopu i v České republice? Pozice Česka coby e-shopové velmoci (země s nejvyšším podílem e-shopů na počet obyvatel) není dlouhodobě udržitelná a e-shopy bez přidané hodnoty budou zanikat. Jak se připravit na příští roky, kdy si Mall, Alza nebo třeba Kaufland, či Amazon budou rozdávat karty, nám prozradí expert David Cikánek.
Chcete-li provozovat e-shop, nepůjde to bez právních regulací. Máte povinnosti ve vztahu ke spotřebitelům, musíte mít správně nastavené obchodní podmínky, právní regulace se dotýkají procesů, daní, účetnictví a mnoha dalších oblastí e-commerce podnikání. Na konferenci vám advokátka Jana Sedláková poradí, jak se vyrovnat s rostoucími požadavky na transparentnost e-shopů (například s regulacemi recenzí, tajemnou směrnicí “DAC-7” či přísnějším pravidlům při záměrném navyšování cen před slevovou akcí).
Na konferenci se v roli řečníků představí několik majitelů e-shopů, kteří zvládají aktuální situaci ustát. S účastníky se podělí o to, co je klíčové pro úspěšné fungování v dnešní době a jaké jsou jejich plány do budoucna.
Těšit se můžete například na Eriku Eliášovou – ženu, která hýbe světem módy na internetu a jejíž e-shop Erika Fashion zažívá v současnosti velmi úspěšné období.
Dále vystoupí David Herold, ostřílený podnikatel v e-commerce a zakladatel e-shopů Ketomix a Gardina. Ukáže nám, jak nad svými projekty přemýšlí, co považuje za důležité a jakým způsobem přistupuje ke změnám na trhu.
Inspiraci přinese také Jakub Šulák zabývající se prodejem druhotného softwaru na trzích po celé Evropě. Jeho e-shop Forscope se stal vítězem slovenské soutěže ShopRoku pro rok 2021. S Jakubem se budeme během přednášky zamýšlet, zda je skvělý produkt jediným klíčem k přežití malých a středních e-shopů.
← Chci se registrovat na druhý ročník konference E-commerce day →
Přístup ke klientům a nastavení zákaznického servisu bude hrát čím dál větší roli. O tom, jak správně komunikovat se zákazníky a jak zvýšit tržby e-shopu díky zákaznické podpoře, bude hovořit Daniel Višňák.
Těšit se můžete také na výsledky průzkumu Juraje Harkabuzíka, který na 1500 e-shopech odhalil nejčastější chyby v nastavení zákaznického servisu. V rámci přednášky zazní také informace, jak těmto chybám v nastavení předejít, aby byl váš zákaznický servis efektivní z pohledu nákladů a výkonný při obsluze klienta (přece nechceme, aby klient nakoupil u konkurence proto, že se nedovolal na zákaznickou linku).
Spousta e-shopů je v něčem unikátní. Mívají skvělý přístup. Výborný servis. Profesionální lidi v týmu. A přesto nezvládají vést konkurenční boj ničím jiným než snižováním cen. Na vině bývá nedostatečná nebo nesprávná komunikace se zákazníky. V dnešní době je víc než kdy jindy nutné dostatečně vysvětlit vlastní přidanou hodnotu a tím si obhájit třeba i vyšší cenu zboží. Jak účinně prezentovat, v čem jste jiní (lepší) než konkurence, a přesvědčit zákazníky k nákupu právě u vás? To vám ve svém workshopu předvete specialista na obchod Petr Bernadič.
S působením e-shopu navenek souvisí rovněž posilování značky, které bude v době krize důležitější než kdy dříve. O tom, jak brand budovat a že to není alchymie, bude mluvit expert na branding Ivan Jašek. Odbornice na Facebookové kampaně Bára Kheler, nám zase v praktickém workshopu ukáže, jak díky lepší práci s brandem zlepšit výkon kampaní na Facebooku.
Pojďme chvíli vnímat krizi jako impuls ke změně. Co se zamyslet nad tím, zda není vhodná chvíle na změnu podnikatelského modelu? Juraj Sakso bude hovořit o možnostech posunu z B2C do B2B sféry a naopak. Na konkrétních příkladech z praxe ukáže, co taková transformace přináší a jaké jsou její výhody či nevýhody.
Transformace z B2B na B2C model (či opačně) však v některých případech nemusí být tou nejlepší cestou. V posledních letech se stále více hovoří o tzv. D2C modelu. Co to vlastně je? Jde jen o bublinu, která brzy splaskne, nebo je to nový trend, jenž razantně změní českou i globální e-commerce? Proč dnes celebrity jen nevystupují v reklamách, ale místo toho zakládají vlastní značky? Komu se to povedlo a kdo naopak absolutně selhal? O tom bude mluvit Radek Hudák, CMO společnosti Shoptet, která má pod svými křídly více než polovinu českých e-shopů.
I v době ekonomického úpadku se mohou objevit příležitosti. Zajímavá možnost nakoupit zboží od dodavatele s větším prostorem pro marži. Spuštění nové kampaně, která urychlí růst e-shopu. Nebo třeba možnost výměny stávajícího skladu za větší. Jenže kde na to vzít vlastní kapitál? Navíc je v těchto případech nutné reagovat rychle – mnoho příležitostí nepočká a včasná reakce může přinést zajímavý růst e-shopu. Výhodou malých a středních e-shopů je fakt, že jim nestojí v cestě k rychlému rozhodování složité korporátní procesy.
Kromě standardních možností financování (např. formou bankovních podnikatelských úvěrů) existuje i tzv. crowdfunding. Co je to a jak může může pomoct e-shopu i z marketingového hlediska? To účastníkům vysvětlí bývalý ředitel společnosti Mall a současný CEO společnosti FunGOOD, Vít Endler.
Nechceme se soustředit jen na problémy a zabývat se způsoby, jak jim čelit. Myslíme také na e-shopy, kterým se i přes současnou ekonomickou recesi daří a chtějí se dále rozvíjet. Připravena je spousta témat, která oceníte, i když váš e-shop šlape jako hodinky a (máte pocit, že) začínající krize se vás netýká.
Na konferenci zazní z úst Ivo Tomana nadčasové psychologické tipy, které uplatníte v on-line marketingu nehledě na ekonomickou situaci ve společnosti.
S dalšími speakery se budeme zabývat efektivitou PPC reklamy, přínosy vlastního blogu na e-shopu, digitalizací účetních dat nebo nastavením fungujícího influencer marketingu.
Zamyslíme se, co se stane, když dojde k podcenění SEO. Na příkladech nejčastějších chyb u e-commerce projektů v SEO to e-shopařům vysvětlí Pavel Ungr, odborník s 15letou praxí. Poradí také, jak se daných chyb a problémů vyvarovat.
Že méně je někdy více, dokáže ve své přednášce zaměřené na efektivitu e-mail marketingu Lucie Prokopová. Z případové studie vytvořené se značkou Unuo se účastníci dozví, jak očistit databázi kontaktů, ušetřit náklady na e-mail marketing a přitom přinést více konvezí.
Na programu jsou jak přednášky, tak praktické workshopy. Věříme, že z nich odejdete s notebooky a zápisníky plnými poznámek a informací, které můžete snadno aplikovat do rozvoje svého e-shopu.
Pokud pořád nejste definitivně rozhodnutí, snad vás přesvědčí výčet toho, co vše je na konferenci E-commerce day 2022 připraveno:
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 měsíc
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |