Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V roce 2017 jsme na sociálních sítích a internetu strávili rekordní množství času. Vyplývá to ze statistik uznávaného experta Marka Irvina z Wordstream, který v květnu dorazí do Prahy na konferenci Performance 2020. Lidé dnes podle něj tvoří na sociálních sítích publikum o velikosti 1,4 miliardy aktivních uživatelů a provedou asi 1,2 trilionu vyhledávání každý den. Na to reagují firmy, jejichž zájem o internetovou reklamu rapidně roste.
8 milionů. Takový je celosvětový počet inzerentů, kteří svou reklamou oslovují zákazníky ve vyhledávání nebo na sociálních sítích. “Za posledních 18 měsíců se toto číslo zdvojnásobilo a je přirozenou reakcí na čas, který sociálním sítím a internetu věnujeme. Otázkou je, jak správně měřit úspěch těchto inzertních kampaní, když jsme jako lidé vystaveni obrovskému množství reklamy na nejrůznějších místech,” zmiňuje uznávaný expert Mark Irvine, který na tuto otázku odpoví na konferenci Performance 2020. Ta se koná 22. května v Praze.
Zmíněné setkání online marketérů z ČR i celého světa se bude letos detailně věnovat otázce, jak správně měřit úspěšnost reklamních kampaní. “Jde přitom nejen o prostředí internetu, ale také třeba o vliv kamenných prodejen na prodeje v e-shopu,“ vysvětluje Petra Pacáková z pořádající společnosti ACOMWARE. Zajímavé statistiky k tomuto tématu představí Maria Bochewa z agentury OWOX, podle níž se ROPO efekt (situace, kdy zákazníci vyhledají informace online, ale nakoupí v prodejně) v České republice týká zhruba 33 % nákupů. “To není málo. V podstatě nám říká, že asi třetina zákazníků použije váš e-shop jen jako zdroj informací. Je správné hledat cesty, jak takového zákazníka včas zachytit,“ říká Pacáková.
Seznam řečníků konference Performance 2020 nově doplnil také Josef Hlaváček z českého zastoupení Facebook. Ten názorně ukáže, jak se největším světovým firmám daří díky uplatnění myšlenky “think small” stavět své obchody. Performance 2020 vzniká za podpory společností Google, Seznam, RTB House, Bidding Tools nebo Asociace pro elektronickou komerci. Celkem přivítá více než 10 řečníků. Z významných zahraničních osobností dorazí dále také Warren Knight (Think Digital First) nebo Andy Tailor (Merkle). Součástí programu jsou vedle přednášek také praktické workshopy. Více informací o konferenci najdete na webu www.performance2020.cz.
Inzerce | Chci tu být také
Speciálně pro vás jsme navíc domluvili slevu 1000 Kč na vstupné. Stačí se zaregistrovat zde a zadat kód perf2020-mp Poslechněte si, kdo na akci vystoupí:
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.
Dnes
Předevčírem