Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Prodávejte unikátní zboží. Tak zní rada, kterou dostává mnoho lidí na začátku podnikání. Výroba vlastního produktu je jednou z možných cest, kterou se tak mohou vydat. Martin Karpíšek to udělal a v rozhovoru se s námi podělil o své zkušenosti.
Martin je spoluzakladatelem internetového obchodu Nugo.cz, na kterém prodává stejnojmenné tašky pro psy. Jsou jiné než ty, které zakoupíte v běžných obchodech, a nápad na podnikání vznikl z vlastní potřeby.
V rozhovoru jsme si s Martinem povídali třeba o tom, jak vytvořit prototyp produktu, jak vybírat výrobce, jak nastavit správnou cenu a jak vytvořit e-shop. Rozebrali jsme i největší chyby, které Martin se svými kolegy dosud udělal, a proč ho vlastně podnikání neživí, ačkoliv by prý mohlo.
Rozhovor jsme natočili ve spolupráci s dodavatelem e-shopového řešení Shoptet, který je partnerem našeho webu. Máme pro vás stovky rozhovorů o podnikání na internetu, ve kterých si povídáme i se zakladateli e-shopů (malých i velkých). Poslouchat je můžete i ve formě podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 měsíce