Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
„Uvědomte si, že na světě budete dlouho. Není důležité vydělat v tuto chvíli hodně peněz, ale být na zajímavých praxích, nastoupit do pár agentur, vyzkoušet si to a být schopný odejít,“ radí Josef Šlerka nejen studentům, ale všem, co přemýšlí nad svým dalším kariérním rozvojem.
Josefa Šlerku jsem chtěl vyzpovídat už dlouho. Nebyl jsem si ale jistý tématem. Napadlo mě jich spoustu, ale na to pravé jsem si ještě chvíli musel počkat. Pak to přišlo a já si uvědomil, že právě Josef Šlerka je skvělým hostem do rozhovoru o osobním a kariérním rozvoji.
Považte sami. Pracoval jako programátor, ale i jako novinář. Vyzkoušel si práci v agentuře Ataxo, později vedení nového projektu Social Insider, který následně i s ním koupilo SocialBakers. Od srpna loňského roku je ředitelem Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Vše je ještě zajímavější o to, že nevystudoval žurnalistiku ani žádný jiný asi očekávatelný obor, ale estetiku.
Povídali jsme si tedy o tom, jak nad svou kariérou přemýšlí, na základě jakých úvah se rozhoduje o svém dalším směřování a co doporučuje nejen mladým studentům na školách, kteří mají celou kariéru teprve před sebou.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 1 týdnem