Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Nejsou to jen děti před kamerou. Jsou příležitostí, jak je i vy můžete využít pro svůj byznys. A svým content marketingem, správou sociálních sítí a svou prací s komunitou jsou i obrovskou inspirací. Co si od nich vezmete vy?
Značná část naší společnosti chápe youtubery špatně. Chápe je jako děti, co si hrají s kamerou a svoje videa nahrávají na Youtube. Nesleduje je nikdo jiný než další děti a jejich práce je vlastně absolutně k ničemu.
Jenomže ono to tak jednoduché není. Pokud tomu věříte, jste naivní. Za nejúspěšnějšími youtubery stojí dobře promyšlená strategie, plánování, analytika a spousta tvrdé práce. Youtubeři přesně ví, o čem mají videa natáčet, jak mají být dlouhá i jak často je publikovat.
Podle slov mého dnešního hosta, CEO společnosti Get Boost Tomáše Gavlase, dokonce 14leté youtuberky spravují svoje sociální sítě lépe než 90 % českých značek. Youtubeři jsou autentičtí, ale zároveň dobře ví, co dělají a proč. A jejich sílu může využít mnoho firem, pokud vůbec dostanou příležitost. Značná část youtuberů dnes totiž odmítá většinu nabídek na spolupráci, protože jich prostě mají dost.
Inzerce | Chci tu být také
Pořád si myslíte, že jsou to jen děti? Děti, které vydělávají i stovky tisíc měsíčně? Pokud ano, pusťte si toto video a zjistěte, co se skutečně skrývá za všemi těmi videi a jak youtubeři mohou vydělat peníze i vám.
Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.
Get Boost nabízí kompletní služby z oblasti Youtube managementu (kompletní správa firemních kanálů), videoprodukce (produkce videoobsahu na klíč) a reklamních kampaní s youtubery.
Každý člen týmu Get Boost prochází oficiálním certifikačním kurzem přímo od Youtube. Díky tomu jsou jednou z mála agentur v Evropě, která získala status Youtube Certified. Z důvodu velkého zájmu a ná základě mnoha poptávek jsme společně s Mediářem připravili společnou konferenci Videomarketing 2015. Díky svým zkušenostem s Youtube prostředím jsou také pravidelnými hosty na Google konferencích.
Youtube marketing se poměrně výrazným způsobem liší od klasického social media marketingu. Platí zde jiná a velice specifická pravidla a kvůli vyšším nákladům spojeným s videoprodukcí se zde každá chyba znatelně prodraží.
Youtubeři jsou nejsilnější ze skupiny dnešních influencerů, ve svém zásahu na mladé mnohonásobně přesahují blogery, instagramisty a tradiční celebrity. Jejich tvorba inspiruje miliony mladých lidí po celém světě. Jako hlasy nové generace mají přímý vliv na jejich nákupní rozhodování a dokáži ho efektivně ovlivnit. Více jak 75 % jejich diváků je starších osmnácti let a představují pro klienty poměrně silnou kupní sílu.
Věkové složení diváků u většiny českých youtuberů se pohybuje v následujícím rozmezí: 13-18 let (25%), 18-25 (50%) a 25+ (20%) s tím, že většinu českých youtuberů sleduje i okolo 10-15% slovenských diváků.
Reklamní kampaně s youtubery umí plnit nejrůznější cíle. Jako primární KPI většinou platí Awareness, ale může to být třeba engagementem, přivádění kvalitního trafficu na weby či microsity, naplnění eventů účastníky, seedování existujícího obsahu či akvizice nových uživatelů pro webové služby a hry.
V roce 2015 se Get Boost podařilo ukázat sílu Youtube komunity v ČR na festivalu Utubering, jehož prvního ročníku se zúčastnilo přes 20 tisíc návštěvníků.
Co jsme zmínili ve videu?
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Včera
Před 3 dny