Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Přestože brněnská digitální agentura In creative zanedlouho oslaví teprve třetí narozeniny, najdeme pod jejími křídly množství renomovaných projektů. Filozofie In creative vychází z přesvědčení, že je důležité říkat klientům o marketingu celou pravdu. Jak se to osvědčuje v praxi a jak se dá během prudkého růstu firmy bránit předčasnému vyhoření týmu, nám řekl marketingový ředitel In creative Michal Olbert.
Nejspíš asi právě díky tomu, že klientům od začátku říkáme pravdu. Tedy to, že neexistuje jeden univerzální nástroj, který vyřeší jejich marketing na síti. Můžeme jim sice připravit například skvělou PPC kampaň, ale pokud jim nefunguje správně web nebo e-shop, dlouhodobých výsledků je možné dosáhnout jen stěží.
Provázanost všech marketingových nástrojů je velmi důležitá. Takže jsme s každou další nezbytnou úpravou rozšiřovali jak svoje know-how, tak i náš tým. Nechtěli jsme kvůli růstu počtu klientů nebo činností jít dolů s kvalitou služeb.
Když pominu přesvědčení některých firem o tom, že online marketing nepotřebují, celkově vzato platí, že mnoho klientů neřeší žádnou strategii a snaží se vsadit vše na jednu kartu. Například oblíbený výkonnostní marketing funguje skvěle. Ale jen tehdy, když máte připravené všechny další prvky, jako jsou vhodné přistávací stránky, kvalitní linkbuilding a ideálně taky pravidelně tvořený obsah. Stejné je to obráceně.
Inzerce | Chci tu být také
Občas také narazíme na různé mýty, které mohly do určité míry být platné před pár lety, kdy nástroje jako SEO a PPC byly v úplně jiné fázi vývoje. Třeba že stačí naplnit web záplavou klíčových slov nebo že je potřeba na sociálních sítích zaujmout co největší počet jakýchkoliv lidí bez přesnějšího cílení. To je už dnes nepředstavitelné vyhazování peněz oknem.
Po základní analýze mu ukážeme, jak by jeho marketing mohl ideálně fungovat, a představíme mu několik scénářů spolupráce. Naprosto chápeme, že je pro spoustu firem online marketing stále velká neznámá a že se necítí na to, aby ze dne na den měnily svůj finanční plán na celý rok. Takže nabízíme i méně náročné varianty, které takříkajíc umožní zachování základních životních funkcí klienta online a od kterých je pak možné se odrazit dál.
To se zas tak často nestává. Součástí našeho servisu je i pravidelné školení našich klientů. Na workshopech s jasnými příklady a ukázkami klientům názorně předvedeme, co vlastně máme tou komplexností na mysli. Takže často spolupráci spíše rozšiřujeme.
To je velmi individuální. Nejčastěji však zahajujeme práce na sociálních sítích a na PPC kampaních. S tím pak souvisí případné úpravy na webu, které jsou nezbytné k maximálnímu zhodnocení vynaložených investic. Hodně našich dlouhodobých klientů si nás také původně najalo na vytvoření virtuální prohlídky, které již také dlouho děláme.
Ta nás baví čím dál víc. Máme k dispozici celý realizační tým, takže jsme schopni vytvořit široké spektrum videoformátů. Je to jednoznačně velmi účinný marketingový nástroj a rozhodně v něm nechceme zůstat pozadu.
Ano a jsem za to velmi rád. Spolupráce s klienty, kteří už jsou v online marketingu do jisté míry zběhlí, má jednu zásadní výhodu. Odpadá dlouhodobé získávání důvěry. Máme už společný jazyk a fungujeme spíše na bázi partnerství než v režimu dodavatel – klient. S takovými klienty můžeme také jít do vyšších pater marketingu a pracovat na komplexních projektech, které jsou ve výsledku velmi efektivní.
Jako příklad můžu uvést třeba zahraničního prodejce obuvi Tezyo, který před necelými dvěma měsíci otevřel svou první pobočku v ČR v brněnské Olympii a pro kterého spravujeme řadu marketingových nástrojů. Teď otevírá novou pobočku v Rakousku a jsme také u toho.
Je pravda, že jsme až donedávna jeli z hlediska času opravdu na hraně. Včas jsme si ale uvědomili, že je potřeba trochu rozložit síly a investovat čas do rozvoje, který musí být přirozený, aby nám celý tým předčasně neshořel. Takže jsme jej ještě více personálně posílili a na podzim se přesuneme do nových kanceláří, které nám zajistí potřebné zázemí. Naše specialisty také pravidelně posíláme na odborné workshopy a konference, abychom neztratili krok s aktuálními trendy.
Napadlo. Okolnosti našeho vývoje byly ale nakonec jiné. Jako úzce specializovaná agentura bychom byli schopni zajistit pouze dílčí úspěšnost našeho klienta online. Dopad naší práce by navíc byl závislý na práci dalších agentur. Rádi našim klientům dáváme realistický odhad toho, co pro ně jsme schopni udělat, a pak to skutečně uděláme. Uvidíme, co přinese čas, tedy kolik toho obsáhneme a jestli časem neuděláme pod určitou sumou činností čáru s tím, že tady je naše specializace nejefektivnější.
Chystáme se uvést do provozu několik nových nástrojů, které právě vyvíjíme a které nám umožní ještě větší efektivitu služeb pro naše klienty. Osobně nevnímám online marketing pouze jako práci nebo byznys. Takže cítím téměř morální povinnost dále šířit osvětu o jeho výhodách a měřitelnosti veškerých investic mezi firmami, které na svém marketingu pracují. Je totiž pořád dost podniků, které dají před promyšlenou online strategií přednost daleko dražšímu billboardu u dálnice. A to je škoda.
Tento článek vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 dny
I tak má ale dost síly pokračovat a připravovat pro vás další inspirativní obsah. Nadále už pod osobní značkou jeho autora Jirky Rosteckého. Vítejte na novém webu.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |