Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Nenechte si ujít nový díl Novinek z onlajnu od marketingové agentury eVisions, ve kterém vám představí trend budoucnosti – vizuální a hlasové vyhledávání. Zároveň se dozvíte, jak ho využít v e-commerce.
Tento rok je přelomový, velcí hráči představili mnoho novinek pro desktop a mobilní zařízení. Firmy jako Google, eBay, Pinterest nebo Asos se snaží implementovat prvky vizuálního vyhledávání do svých aplikací. Jaké jsou k tomu důvody? Všichni se snažíme uspořit čas a k tomu nám pomohou právě moderní technologie, se kterými můžeme všechno vyřešit hned. To si uvědomuje hlavně Google, který se snaží mobilním uživatelům odpovědět na dotazy hlasem i vizuální podobou. Určitě doporučujeme tento trend sledovat.
Společně s Googlem začínají tuto možnost implementovat také první e-shopy. Z toho vyplývá, že vyhledávání produktů pomocí obrázků nabírá v oblasti e-commerce na obrátkách. Toho si je dobře vědomý e-shop eBay, který díky ohromnému množství dat o uživatelích vytvořil umělou inteligenci. Stačí vyfotit produkt, který se vám líbí a nahrát ho do aplikace e-shopu. Ihned vám nabídne podobné produkty, které si můžete koupit. Pozadu nezůstal ani Asos. Jak takové vyhledávání funguje v praxi, se můžete podívat přímo ve videu. Podle průzkumu víme, že až 70 % všech uskutečněných objednávek na Asos provedou uživatelé z mobilního zařízení.
Americký Wayfair je konkurent Amazonu v oblasti prodeje nábytku, doplňků do domácnosti nebo osvětlení. Vizuální vyhledávání zde funguje stejně jako v případě již zmiňované módy. Dejme tomu, že vás někde zaujalo křeslo. Stačí ho vyfotit a Wayfair vám nabídne alternativu podobného produktu na svých stránkách. Hlavní výhoda spočívá v tom, že nemusíte slevovat ze svých nároků, ale zároveň koupíte křeslo, které se vám líbí, za výrazně nižší cenu.
Inzerce | Chci tu být také
Google představil v lednu novinku Google Lens. Ta rozezná osoby, místa, objekty i text. Jak vám pomůže v praxi? Představte si, že jste v zahraničí, máte hlad a objevíte restauraci. Pokud máte obavu, že se špatně najíte, jednoduše restauraci vyfoťte. Google už vám na základě snímku ukáže, o jakou restauraci se jedná a zobrazí vám recenze. Vizuální technologie rozhodně začněte podrobněji sledovat. Začít můžete například na blogu eVisions, kde vám Petr Hlaváč v článku Proč je vizuální vyhledávání trendem budoucnosti představí hlavní hráče na poli vizuálního vyhledávání.
Diana Zadáková vám ve videu ukáže novinku, která se objeví při vyhledávání obrázku na Androidu a mobilním webu. V dolním rohu se vám zobrazí tzv. odznaky. Tyto odznaky obrázky kategorizují a informují, co můžete dělat po kliknutí na ně. Abyste si to lépe představili, zadejte například „cupcakes“. V odznaku uvidíte odkaz na video, recept nebo produkt.
Dva velcí giganti Google a Walmart se spojili, aby vytvořili opravdu silnou konkurenci pro Amazon, respektive Amazon Echo. Zákazníci tak mohou nově nakupovat přes online obchod Walmartu pomocí hlasu. Zatím se tato služba bude týkat opakovaných objednávek, ale v budoucnosti rozhodně očekáváme rozšíření. Přes hlasové vyhledávání lze také objednat pizzu nebo si vyhledat informace o letu.
Google představil v polském Krakově novinky, které se týkají hlasového asistenta. Jednou z nich je překládání v reálném čase. Stačí zapnout Google Assistant, říct danou větu například ve vietnamštině a ihned získáte překlad v hlasové a textové formě. Pokud jste provedli upgrade iPhonu nebo iPadu na iOS11, překlad dostanete od Siri.
V závěru Novinek z onlajnu vás Jarda Vidim, zakladatel a majitel marketingové agentury eVisions, seznámí s významem hlasového vyhledávání, které nabývá na důležitosti. Zbystřit byste měli hlavně v případě, že svůj web provozujete v angličtině nebo v němčině. Rozhodně se na tento trend zaměřte. Statistik je zatím málo, ale z loňského výzkumu víme, že 20 % všech hledání v Americe provedli uživatelé pomocí hlasu. Odhady mluví o tom, že do roku 2020 bude pomocí hlasové nebo vizuální služby vyhledávat na internetu dokonce každý druhý uživatel. Jaké jsou podle Jardy Vidima plusy a mínusy vyhledávání prostřednictvím hlasu?
Než se k nám hlasové vyhledávání dostane, hrají prim uživatelské recenze. Nebojte se proto publikovat informace o své společnosti na serverech třetích stran. Více se o hlasovém vyhledávání dočtete na blogu eVisions v článku „Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky“ Tak si ho nenechte ujít.
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.
Před 7 roky
Před 7 roky
Před 7 roky
Před 8 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |