Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Buďte v obraze a nezmeškejte další díl Novinek z onlajnu, které pro vás opět nachystala online marketingová agentura eVisions. Dozvíte se, proč by se YouTube mělo začít bát o své místo, a také, jak konečně vyzrát na algoritmus Instagramu.
Na co všechno se vás chtějí zeptat followeři na Instagramu? Po jakých odpovědích prahnou? Zjistěte to a vyzvěte je k otázkám pomocí Question Stickers! Nálepky s dotazem umožní sledujícím vašich příběhů zeptat se vás úplně na cokoliv, a to přímo ve Stories.
Otázku se svou odpovědí pak můžete zveřejnit ve svém příběhu buď anonymně, nebo se jménem autora. Instagram vám spolu s polling a emoji slider umožní sblížit se s přáteli, tak proč toho nevyužít?
Někteří se už radují z další revoluční novinky – možnost přidat písničku přímo do instagramového příběhu.
Inzerce | Chci tu být také
Instagram čítá více než 400 milionů aktivních uživatelů denně, což od listopadu 2017 činí nárůst o 300 milionů. Instagram pravidelně investuje do vylepšení Stories, a není tedy divu, že spolu s aplikací WhatsApp poráží zakladatele tohoto formátu Snapchat o více než 200 milionů uživatelů.
Pokud doposud nevyužíváte stories formát ve své byznys strategii, zvažte alespoň vertikální videa či interaktivní fotky. Na F8 konferenci totiž Facebook oznámil, že „storíska“ brzy převezmou roli News Feedu a stanou se primární platformou pro sdílení informací.
Facebook testuje možnost křížového sdílení příspěvků z Facebooku do Instagramu. Při tvorbě příspěvku na Facebooku si tak budete moci vybrat, zda chcete obrázek sdílet v News Feedu na Facebooku, ve Stories nebo jako příspěvek na Instagram.
Kromě crosspostovaní reklam mezi Facebookem, Messengerem a Instagramem a crosspostovaní stories mezi Facebookem a Instagramem si tak nově můžete nasdílet z Facebooku na Instagram i příspěvky.
Facebook podniká kroky pro soulad svých norem s ustanovením o ochraně osobních údajů GDPR, aby poskytnul svým uživatelům větší transparentnost. Od 2. 7. 2018 tak musí inzerenti, kteří nahrávají seznam s kontakty pro tvorbu Custom Audience, specifikovat původ informací o publiku. Bude nutné upřesnit, kdo tyto informace poskytnul, zdali lidé samotní, třetí strana, anebo kombinace obou možností.
Týká se to i agentur a freelancerů, sdílejících zákaznické složky k vytvoření Custom Audiences, kteří budou s firmou muset potvrdit svůj vzájemný vztah přes Business Manager.
Facebook na konci června představil novou aplikaci a službu Instagram TV, zkráceně IGTV, zaměřenou na vertikální videa. Služba umožňuje uživatelům Instagramu sdílet video obsah o délce až 1 hodiny. Vlastní video kanál si může založit každý uživatel IG a v případě jeho založení se automaticky objeví na uživatelově profilu.
Kanál IGTV je naprosto zřejmým konkurentem YouTube kanálu a existuje určitá pravděpodobnost, že by se tvůrci vlogů a podobných formátů mohli přesunout z YT na IGTV. Na video v IGTV je navíc možné odkázat linkem z vaší Instagram Story. Co dodat? Snad jen, že Instagram zdolal Snapchat a nyní má políčeno i na YouTube.
Instagram konečně přiblížil, jak funguje jeho algoritmus, kolem čehož panovalo stále mnoho nejasností.
Algoritmus bere v potaz 3 základní faktory:
Mezi sekundární kritéria patří:
Chcete se dozvědět více podrobností o tom, jak algoritmus IG funguje? Navštivte blog naší specialistky na sociální sítě Diany Zadákové, která na toto téma sepsala podrobný článek.
Pokud váš IG účet někdo označí ve své IG story, máte nyní možnost obsah sdílet neboli tzv. repostovat. Jak? Do přímé zprávy vám přijde automatické oznámení od osoby (účtu), která vás ve Stories zmínila. Obsah pak můžete repostovat jednoduchým stiskem tlačítka Přidat tento obsah do vašeho příběhu. Aktualizace může být přínosná pro firmy, třeba při spolupráci s influencery či v rámci pořádání soutěží, kde mohou publikum vyzvat k označení jejich profilu do svých Stories.
Instagram zpřístupňuje další funkci, kterou je možnost přidávat do Stories nákupní tagy.
Pokud ve Stories narazíte na symbol malé nákupní tašky zavěšené k nějakému produktu a kliknete na ni, dostanete se na stránku, kde lze zboží zakoupit. Funkce je zatím k dispozici jen omezenému počtu účtů, v budoucnu ji však Instagram hodlá rozšířit.
V jednom ze starších dílů jsme vás informovali o službě Google Pay, která vám umožní platit v různých obchodech telefonem. Google nyní představil zajímavou novinku, díky níž se o platbu v baru nebo v restauraci můžete podělit se svými přáteli. Maximálně vás však musí být 5.
Jednou ze změn, které Google provádí v rámci přejmenování svých produktů je, že Google AdWords bude měnit své jméno na Google Ads.
AdWords zavádí report, který vám umožní u daného produktu srovnat cenu vaši s cenami vašich konkurentů. Data se budou hodit zejména pro optimalizaci kampaní a další byznysová rozhodnutí.
Sklik nově zavedl možnost automatických plateb kartou, takže už si nebudete muset lámat hlavu s dostatkem kreditu. V automatických platbách si jednoduše nastavíte hranici kreditu, při níž chcete dobít a za kolik, případně i maximální částku, jakou jste ochotní dobít za týden.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.
Před 7 roky
Před 7 roky
Před 7 roky
Před 7 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |