Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Neziskové organizace se v mnohém liší od firem. Fungují jinak, mají jiné cíle a řídí se i odlišnými pravidly. Přesto i ony musí pečovat o svoje klienty, kterými mohou být třeba jejich sponzoři, dárci a další podporovatelé. Musí s nimi udržovat pravidelný kontakt, rozvíjet vzájemné vztahy a efektivně je informovat o novinkách a možnostech další podpory.
Jednou z cest, jak toho docílit, může být e-mail marketing. Ten je mezi neziskovkami rozšířený zatím stále velmi málo, a když už ho nějaká neziskovka dělá, daří se jí to pouze na velmi amatérské úrovni. Lucie Hošková z České společnosti ornitologické v našem rozhovoru vyprávěla, jak si jejich organizace našla cestu k e-mail marketingu, jak s ním dnes pracuje a jaké jim přináší výsledky.
V rozhovoru ji doplnila i Markéta Danišová ze SmartEmailing.cz, který neziskovkám s e-mail marketingem pomáhá a poskytuje jim svůj nástroj za nižší cenu. Celé povídání si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 týdnem