Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pořádný nástroj pro rozesílání hromadných zpráv je základním předpokladem kvalitního a fungujícího emailingu. Ve snaze ulehčit práci a maximálně zjednodušit odesílání e-mailů na celou databázi kontaktů, přichází nový software CapoMail. Jaké jsou jeho výhody a proč zvážit jeho vyzkoušení?
CapoMail se snaží přímo konkurovat zaběhlé službě Mailchimp. Staví hlavně na jednoduchém, přehledném a intuitivním ovládání, díky kterému by odesílání hromadných e-mailů měl zvládnout téměř každý. I přes velmi jednoduchý design nabízí CapoMail celou řadu pokročilých funkcí, jako je tvorba newsletterů pomocí šablon, optimalizaci kódu a snadný způsob, jak získat všechny důležité statistiky pro správné vyhodnocení úspěšnosti emailové kampaně.
Jednou z předností CapoMailu je to, že je dílem výhradně českých vývojářů, kteří mají několikaleté zkušenosti v oblasti e-mailového marketingu. Je tedy přesně navržen, aby splnil všechna očekávání a pokryl potřeby pro vytvoření fungující kampaně. I technická podpora je česká a připravená dále pracovat na vývoji a zlepšování celého systému. Služba je optimalizována a navržena podle potřeb českého trhu a je vhodná pro oslovení tisíců lidí pomocí odeslání e-mailů v přijatelných formátech pro poštovní klienty.
Inzerce | Chci tu být také
Přehledné rozhraní aplikace pro hromadné rozesílání e-mailů nabízí správu několika kampaní s možností sledovat počet příjemců nebo prokliků. Jednoduchý přehled informací velmi usnadní sledování úspěšnosti kampaně. Stačí pouze nastavit databázi příjemců, upravit odesílatele, vložit připravený obsah, odeslat a sledovat své výsledky. Pokud si nejste jistí, jestli by vám služba vyhovovala, vyzkoušejte si jednu kampaň, kterou můžete odeslat na 50 adres a uvidíte, jestli zůstanete u starého řešení, nebo dáte šanci novému ryze českému systému.
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 3 týdny