Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V rámci privátní konzultace se na mě obrátila jedna e-shopařka. Povídali jsme si o tom, proč ji podnikání nebaví a proč se nerozvíjí tak, jak by si přála. Vyprávěla mi o tom, že se snaží dělat výkonnostní kampaně, přispívat na sociální sítě a posílat newslettery, ale že jí to vůbec nejde.
Skoro na všem dělala v podstatě sama, pouze občas jí pomáhal nějaký specialista. Její e-shop byl zatím velmi malý a postupně se rozjížděl. „Dělám to přesně tak, jak se píše na internetu a v různých návodech. Jednou mi reklamy, přidávám nové příspěvky, posílám e-maily a snažím se dělat vše tak, jak se doporučuje,“ pokračovala ve svém vyprávění.
„A jak se z toho cítíš?“ zeptal jsem se jí.
„Strašně. Jsem z toho dost vyhořelá. Nebaví mě to a musím se nutit,“ odpověděla s docela naštvaným a zoufalým tónem současně.
Inzerce | Chci tu být také
„A proč to tedy děláš?“ pokračoval jsem v otázkách.
Zamyslela se a za chvíli řekla: „No, protože to tak dělají ostatní a píše se to v těch návodech.“
S podobným způsobem přemýšlení se u klientů a předplatitelů, se kterými jsem v kontaktu, setkávám poměrně často. Dost často si pustí některý z mých rozhovorů a poslouchají, jak k prodeji přistupuje můj host a co mu funguje. Místo, aby se inspirovali, to pochopí jako nejlepší cestu, po které se mohou vydat. Jenomže ono to tak být nemusí.
Jen se zakladateli e-shopů na mém webu najdete stovky rozhovorů. Některým pomohlo byznys rozjet to, že psali blog o tématu, které milují. Jiným zase přidávání příspěvků na sociální sítě, ze kterých postupem času vznikl vlastní web s e-shopem. Další kolem sebe dokázali vybudovat komunitu lidí, které spojovalo určité téma, a později jim nabídli produkty k prodeji.
Další na to šli přes ty výkonnostní kampaně a hned od začátku je bavilo nastavovat nové inzeráty a vyhodnocovat výsledky. Jiní vytvořili web bohatý na obsah a dodnes těží z organické návštěvnosti díky SEO. Nebo třeba rozjeli velký YouTube kanál.
Příběhů, jak kdo rozjel prodej na svém e-shopu, je opravdu celá řada. Ty nejúspěšnější e-shopy jsou ale ty, za kterými stojí majitel, kterého to skutečně baví a který svou práci dělá s nadšením a pocitem smyslu.
Pokud jste jednotlivec a rozjíždíte vlastní podnikání, nemůžete moc efektivně dělat něco, co vám vysává energii a co vás nebaví. Určitě v tom dosáhnete výsledků a splníte úkoly z příruček. Přesto ale ty výsledky nebudou zdaleka tak dobré, jako když budete dělat to, co milujete a co vám jde mnohem lépe.
Možná dokážete vytvořit nejlepší obsah v oboru, zaujmete jím spoustu lidí a následně jim dokážete prodat i své produkty. Možná vám jde focení a zvládnete vybudovat Instagram, který bude sledovat dostatek lidí, aby si od vás začali i něco kupovat. Možná najdete svůj talent na jiné sociální síti nebo přijdete na jiný způsob, který vám zafunguje. Znám i e-shopy, které své prodeje rozbíhaly skrze off-line aktivity, jako je třeba účast na veletrzích, různé letáky, pořádání vlastních akcí apod.
V rámci E-shop Klubu se na živých akcích potkávají e-shopaři z různých oblastí a mohu vám potvrdit, že příběh každého z nich je úplně jiný. Vybral jsem pro vás 15 rozhovorů se zakladateli e-shopů, ve kterých ty rozdíly ucítíte sami.
Najděte to, co milujete, a se zaměřte na to. Ano, možná nebudete hned dělat PPC kampaně a nádherné newslettery. Možná se k tomu vrátíte později. Vybudujte ale jednu věc, ve které jste opravdu dobří a kvůli které vás ostatní budou sledovat. Jednak vás to dobije energií a druhak se tím odlišíte od ostatních.
Každý má svůj způsob prodeje, ve kterém může být opravdu dobrý. Tu e-shopařku z mé konzultace bavilo psaní článků a budování komunity. Začíná se tomu věnovat naplno, cítí mnohem více radosti ze své práce, těší se na ni a já věřím, že postupně začne sklízet i první výsledky.
Čemu se budete věnovat vy?
PS: Ten nejlepší obsah, který tvořím, s nejzajímavějšími hosty najdete v premium sekci. Neváhejte si koupit přístup, získat tak velmi cenné informace pro váš byznys a náskok před konkurencí.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 rokem
Před 2 roky
Před 2 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |