Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Nahlédněte s námi do zákulisí českého marketingu a zjistěte, co dělá marketingový specialista. Vyzpovídali jsme pro vás přední české marketéry a reklamní experty a připravili tak sérii článků a videí, ve kterých se seznámíte s prací marketingového specialisty a zjistíte, co všechno musí ovládat, jak se musí vzdělávat a jak se posuzuje jeho práce.
Mezi největší trendy v marketingu patří pravděpodobně dva směry. Tím prvním je specializace marketérů, kdy se specialisté zaměřují na jednu konkrétní oblast (např. affiliate marketing). Druhým trendem je přesný opak – schopnost marketéra zastřešit všechny oblasti marketingu a pomoct firmě s celkovou marketingovou strategií.
Marketéři se také musí neustále vzdělávat a učit novým věcem. Marketing – zejména ten na internetu – se velmi rychle vyvíjí. Vznikají nové podobory marketingu a nová zaměření (např. influencer marketing).
Pokud se i vy chcete v marketingu vzdělávat, využijte našich bezplatných videí o marketingu. Najdete jich tu stovky a mezi nimi i rozhovory se specialisty z firem, jako je McDonald`s, Alza.cz, Mall Group, Tipsport a dalších. Tady jsou videa, ve kterých s hosty rozebíráme práci marketingových marketérů:
Inzerce | Chci tu být také
Před 7 roky
Před 7 roky