Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Po delší době tady máme livestream a v něm rekordní počet hostů, se kterými najednou budu dělat rozhovor. Znám už to z off-line akcí, ale takhle na dálku je to pro mě velká novinka.
Základem celého rozhovoru je pro mě osobně v podstatě neuvěřitelný příběh. Představte si, že máte firmu, pro kterou se svými kolegy pracujete a obětujete jí velkou část života. Jednoho dne se rozhodnete, že už nechcete být jen v pozici zaměstnanců, a firmu od jejího majitele odkoupíte. Vy a vaši kolegové na to ale nejspíš nebudete mít dostatek peněz, které se vám ale formou různých půjček a ručení vlastním majetkem povede sehnat a firma se stane vaší.
A to je přesně příběh firmy, která stojí za e-mailingovým nástrojem SmartEmailing.cz. Ten před 10 lety založil podnikatel David Kirš, ale posledních několik měsíců řešil jeho prodej svým zaměstnancům. Já celý proces už nějakou dobu sleduji a tento rozhovor je první veřejným oznámením změny majitele SmartEmailingu a s novými majiteli si budeme povídat nejen o tom, jak se ze zaměstnanců mohou stát majitelé firmy, ale také, jak se jim povedlo vybudovat takto silný tým oddaných a zapálených lidí a jak firma zvládá svůj přerod z malé firmy do velké a co to všechno obnáší.
Budu rád, pokud budete náš rozhovor sdílet dál a podpoříte tak moji práci.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.