Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Strategií, jak rozšířit podíl firmy na trhu, je mnoho. Společnost eHub.cz provozující populární affiliate síť si jako jednu ze svých strategií zvolila přebírání konkurenčních firem. Za poslední rok takto pohltila tři menší konkurenční hráče a získala nejen nové klienty, ale také zkušenosti, o které se s námi podělil její spoluzakladatel Ondřej Hájek.
Firmě se povedlo konkurenci pohltit během velmi krátké doby. Současně k tomu nepotřebovala příliš velký kapitál. Jak Ondřej v rozhovoru přiznává, o podobné strategii nemusí uvažovat jen velké firmy, ale i ty menší. Stačí si nastavit správná očekávání, vyjednat s konkurencí výhodné podmínky a nepodcenit proces přechodu konkurence pod vaši firmu. Rozhovor najdete i jako podcast o podnikání.
Více informací o sloučení eHub.cz a eRetail.cz najdete v oficiální zprávě zde.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 týdnem