Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Mám pro vás další rozhovor o expanzi e-shopu do zahraničí. Tentokrát se o ní ale budeme bavit z jiného úhlu pohledu. Zajímat nás totiž bude péče o zákazníka a reverzní logistika.
Když se totiž podíváte na praxi českých firem v zahraničí, zjistíte, že celá řada z nich to svým zákazníkům vůbec neusnadňuje. Některé dokonce dělají maximum pro to, aby jim zákazník nemohl zboží vracet, případně to pro něj bylo alespoň co nejvíce komplikované.
Pokud chce ale firma být v zahraničí dlouhodobě úspěšná, musí být schopna nabídnout špičkový zákaznický servis a současně najít efektivní ekonomický model ve službách, které nabízí.
Jak řešit vratky a problémy se zákazníky, nám ze své zkušenosti popsal Peter Árva, který rozjížděl logistiku v zahraničí v Bibloo, a Tomáš Vrtík z Expandeca. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 8 měsíců