Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Tak by se dala shrnout rada, která zazněla v mnoha mých rozhovorech z úst řady zkušených hostů. Co to ale znamená, co je to přidaná hodnota a jak ji můžete najít?
Právě o tom jsem si povídal s Vladanem Fejlkem z e-commerce agentury Dexfinity. Rozebrali jsme, jak se taková přidaná hodnota vytváří a kde ji e-shopy mohou získat. Vladan doplnil i několik příkladů z praxe a popsal, jak s tím pomáhají klientům v Dexfinity.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny