Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Další ročník české konference zaměřené na podnikatele, obchodníky a ostatní zájemce je za dveřmi. Už v říjnu si můžete poslechnout více než 6 hodin top přednášek v podání profesionálních spíkrů z různých koutů České republiky, dozvědět se žhavé novinky a potkat se se špičkami v oboru. Registrujte si své místo ještě dnes.
O blížící se konferenci jsem si popovídal s jedním z odborníků ve franšízingu a samostatném podnikání s panem Igorem Minjaríkem, který je jedním z organizátorů konference.
Společnost MBI pořádá konferenci s názvem Podnikejte chytře. Jaké jsou podle Vás klíčové charakteristiky, které definují „chytré podnikání“?
Nehledejte prosím žádné zaklínadlo ve spojení „chytré podnikání“. Úspěšní jsou zejména ti, kteří se umí poučit z chyb druhých, naslouchat jejich životním příběhům a také využívat znalostí a dovedností těch, kteří „to dokázali“. Tito lidé mají co nabídnout nejenom po stránce reklamy a marketingu, ale i dobrého renomé a vztahů s obchodními partnery a klienty, ale i konkurencí.
Inzerce | Chci tu být také
Jakých chyb se podle Vás začínající nebo i zkušení podnikatelé dopouštějí nejčastěji?
Management a podnikání jsou v mnoha ohledech nikdy nekončící příběh. Je nezbytné neustále se vzdělávat a pracovat na sobě. Tak jako lékař, právník či účetní musí ustavičně držet krok s tím, co po něm vyžadují právní normy a společenské vědění, je i pro zdárné a úspěšné podnikání nutné neustálé zvyšování znalostní úrovně. Nejsou to jen odborná témata, správný a úspěšný podnikatel musí být především psycholog, mít týmového ducha a spoustou empatie. Důležitou roli hraje také charizma, způsob komunikace a vystupování. Právě o tom bude mimo jiné přednášet pan Ladislav Špaček na naší konferenci.
Jaký je konkrétně program konference? Co si její účastníci odnesou?
Při plánování konference jsme si byli vědomi skutečnosti, že dnešní podnikatelé a manažeři již s úspěchem prošli formálním vzděláním a mají tak potřebné odborné znalostí a dovednosti. Bohužel náročnost podnikání a nedostatek času mnohdy neumožňuje sledování posledních trendů v oblasti verbální a neverbální komunikace nejenom se zákazníkem, ale i obchodními partnery či zaměstnanci, jakož i společenské etikety a zásad vhodného vystupování. Právě tyto měkké dovednosti jsou často tím, co dělí úspěšné od méně úspěšných. Proto na ně klademe v programu konference velký důraz.
Myslíte si, že správné oblečení a vystupování může skutečně rozhodnout o úspěšnosti podnikatele?
Asi neřeknu nic převratného, když si dovolím tvrdit, že oblečení a zejména vystupování je jedním z faktorů výrazně ovlivňujících úspěch podnikání. I z tohoto důvodu jsme této problematice věnovali zvláštní stať v našem franšízovém manuálu. Bankovnictví a finanční služby jsou oborem podnikání, kde se tepláky, byť značkové, netolerují… Na druhou stranu nutno zdůraznit, že samotné oblečení, respektive společenské vystupování není garancí úspěchu. V tom hraje roli mnoho dalších faktorů.
Které to jsou?
Bestsellery o managementu a podnikání zdůrazňují v první řadě neotřelost a jedinečnost podnikatelského nápadu, ale těch faktorů je mnohem více. Jenom s dobrým nápadem si nevystačíte. Pokud vám chybí například zkušení a loajální spolupracovníci, seriózní a léty prověření obchodní partneři, znalost konkurence, umění předvídat vývoj na trhu, tak se na špičku ve svém oboru nedostanete. Podnikání je trochu alchymie a není jednoduché prorazit. V tomto ohledu je výhodný franšízový systém, na kterém funguje i naše společnost. Franšízanti mají vstup na trh a následný rozvoj svého byznysu mnohem jednodušší. Rizika, kterým samostatní podnikatelé čelí, jsou ve franšízovém systému výrazně eliminovaná.
Jaké podmínky nabízí potenciálním franšízantům MBI? Jak založení vlastní franšízy probíhá?
Franšízový koncept MBI je komplexní a fungující systém, který jsme během dvaceti let existence naší společnosti vyladili téměř k dokonalosti. Z chyb, které jsme udělali, jsme se poučili a promítli takto získané zkušenosti a znalosti do našeho konceptu. To znamená, že franšízant už se stejných chyb dopouštět nemusí a podnikání je pro něj mnohem snadnější. Franšízant MBI je samostatným podnikatelským subjektem, ale zároveň naším partnerem, který čerpá z našeho know-how. Nemusí složitě hledat a prověřovat své obchodní partnery, vytvářet síť koncových zákazníků, ani draze investovat do firemního CRM systému, nebo vytvářet školící programy pro své spolupracovníky. To vše je součástí franšízového konceptu, který náš partner obdrží v případě zájmu a splnění námi stanovených podmínek. Co se založení vlastní franšízy týče, lze tento, dle mého názoru náročný proces, zvládnout s pomocí našich odborníků v průběhu několika měsíců. Naši spolupracovníci jsou novému franšízanotovi nápomocni od prvních kroků, počínaje pomocí se založením společnosti a výběrem lokality až po otevření MBI Storu a následný rozvoj podnikání.
Autor: MBI
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |